poniedziałek, 3 października 2016

Podsumowanie września + stosik!

Cześć moi książkożercy! :D

Mamy już październik - jeden z moich ulubionych miesięcy (urodzinki! :D), więc czas na to abym podsumowała wrzesień pod względem czytelniczym, który szczerze mówiąc nie wypadł najlepiej.

We wrześniu przeczytałam tylko 4 książki i połowię piątej, co jest jak na razie najgorszym wynikiem w roku. Na szczęście czytałam same dobre książki, co wynagrodziło mi ich ilość. Przeczytałam:
No jak widać szału ni ma, więc przejdę teraz do blogowych statystyk:
  • w ostatnim miesiącu odwiedziliście mnie 1275 razy <3
  • do grona obserwatorów dołączyła jedna duszyczka (jest Was teraz 52 <3)
  • pojawiło się 7 postów
  • w tym 3 recenzje
  • dodałam post o moich ulubionym serialu (link), do którego serdecznie was zapraszam
  • pojawiło się zestawienie moich ulubionych męskich bohaterów książkowych z racji dnia Chłopaka (link)
Dobra, część oficjalna z głowy - teraz czas na stosik, który lubi chyba każdy książkoholik:


Jak widać na załączonym obrazku - przybyło do mnie aż 7 pozycji! Hurra ja! xD
  • Niebezpieczne kłamstwa - wygrana w konkursie na jednym z książkowych blogów, co było dla mnie całkowitym zaskoczeniem i bardzo miłą niespodzianką ^.^
  • Malfetto. Mroczne piętno - zakup na czytam.pl jeszcze 31 sierpnia w ostatni dzień wakacyjnych promocji. Książkę już przeczytałam i bardzo mi się spodobała, (recenzja) a ja powoli rozglądam się za kontynuacją Kupiłam ja za około 17 zł.
  • Wybraniec - czyli drugi tom trylogii Legenda. Kosztował 13 zł, więc oczywiście musiałam go kupić, tym bardziej ze pierwszy tom bardzo mile wspominam (recenzja)
bardzo mi się spodobało to zdjęcie, zrobiłam je z nudów,
 ale ma w sobie coś takiego, że postanowiłam umieścić je na blogu
 (mój talent do fotografowania zadziwił nawet mnie samą xD)
  • Harry Potter i Insygnia Śmierci czyli baardzo spontaniczny zakup, którego w ogóle nie planowałam. A zaczęło się wszystko od wypadu do Krakowa, gdzie miałam się wybrać do Dedalusa. Niestety nic mi nie wpadło w oko, więc wyszłam stamtąd trochę zawiedziona. Przechodząc pod ziemią (no tam jak się do Galerii idzie xD), moja uwagę przykuła Niezgodna na stoisku z książkami. Postanowiłam zobaczyć co mają ciekawego do zaoferowania i tak moim oczom ukazała się ta cudna perełka! I to w tym wydaniu, które jest przeurocze! *.* Patrze na cenę - 47 zł, myślę sobie - niee, tyle to ja nie dam, aż tu nagle miła sprzedawczyni mówi mi, że może opuścić do 25 zł, bo ta część jakoś wyjątkowo jej nie idzie. Nie zastanawiałam się długo i po prostu ja kupiłam! Była już kilkanaście razy kartkowana i ogromnie się cieszę, że mam ten tom na swojej półce (bo ulubiony *.*), a w środku jest taka genialna mapka... Ehh tyle wygrać! xD <3
  • Red Rising. Złota krew - kupiłam ją przez facebooka u jednej z książkowych blogerek za 20 zł, a że część 2 stoi u mnie już jakiś czas, to postanowiłam że pasuje kupić wreszcie ten pierwszy tom. Jestem już w połowie tej książki i mówiąc szczerze - liczyłam na coś więcej.
  • Dziewięć żyć Cloe King - kupiona na inbook za jakieś 9 zł - okazja cenowa, normalnie! Opis mnie zaciekawił, a do tego jeszcze ta cena...
  • Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata - j.w, też kupiona za 9 zł, przeczytana i jestem bardzo zadowolona z tej pozycji, a Raffe trafił na moją "mężową" listę. xD
To by było na tyle. Dajcie znać jak u was wypadł wrzesień, chociaż z tego co się orientuję to u większości był podobny do mojego pod względem czytelniczym - dzięki ci szkoło! Pozdrowionka i do napisania! ;)
Udostępnij

8 komentarzy :

  1. O boże, ale mnie tu dawno nie wyło :O
    Oddam ci słońce *.* Po prostu uwielbiam tą książkę <3 A na angelfall mam ostatnio straszną ochotę :P
    Gratulację wygranej :D
    U mnie bardzo podobnie. Prze wspaniałą szkołę przeczytałam bardzo mało książek, ale jeszcze nie wiem ile, bo nie liczyłam :P Troszkę jest lepiej pod względem książek, które do mnie przyszły :D
    Świetny post :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, "Oddam ci słońce" było bardzo dobre! :D Angefall polecam :P
      Dzięki, dzięki xD
      Hahah cieszy mnie to xD
      Pozdrowionka!

      Usuń
  2. Pokaźny stosik jak na zdobycze :) ja w tym miesiącu tylko dwie ale jak na mnie to dużo bo rzadko kiedy kupuję książki co jest dla mnie tragedią bo je uwielbiam no ale tak jakoś już jest czytałam Angelfall i uwielbiam całą tą serię :) co do reszty to miałam wielką ochotę na Niebezpieczne kłamstwa ale koleżanka czytała i stwierdziła że trochę nudne zwłaszcza do połowy książki ale myślę że jak dorwe to i tak przeczytam :) 4 książki to też dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja jestem bardzo zadowolona z ilości książek o które wzbogaciłam się we wrześniu. :)
      Ja jeszcze nie czytałam Niebezpiecznych kłamstw, ale opis brzmi bardzo ciekawie. :)
      Pozdrawiam! ^^

      Usuń
  3. Strasznie dobry wynik! Mnie udało się przeczytać 2 książki (+ teksty na polski :D) ^_^
    Też mam tego Harry'ego <3 Dostałam ostatnio na urodziny :D Tak strasznie się ucieszyłam <3 Teraz muszę skomplementować pozostałe tomy :D
    Cudowny stosik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, super że masz Harry'ego! <3 Piąteczka! :*
      Powodzenia w październiku, bo wrzesień jak widzę lichutki xD
      Ale lepszy rydz niż nic xD
      Pozdrowionka! :)

      Usuń
  4. "Red Rising" to świetna seria, ale według mnie drugi tom jest lepszy od pierwszego - dużo lepszy, dlatego nie zrażaj się :)
    Świetny stosik!
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie 100 stron było dużo lepsze niż pozostała część książki, ale mimo wszystko liczyłam na więcej.
      Drugi tom planuję jednak wkrótce przeczytać, skoro mówisz że jest lepszy.
      Pozdrowionka! ^^

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.