środa, 1 lutego 2017

♥♥ JESTEM Z WAMI JUŻ ROK! ♥♥

31 stycznia zeszłego roku, pewna dziewczyna postanowiła założyć bloga książkowego. Myślała nad tym kilka dni wcześniej, ale ostatniego stycznia poczuła impuls i pod jego wpływem - zrobiła to. Miała nazwę, wiedziała o czym będzie pisać i spróbowała swoich sił, pisząc pierwszy post. Było to podsumowanie miesiąca pod względem czytelniczym i notka, która otwierała Recenzje Klaudii. Zanim jednak pierwszy wpis ujrzał światło dzienne, pojawił się problem z szablonem (emm, znaczy się z tym napisem u góry "Recenzje Klaudii", bo szczerze mówiąc nie wiem czy to się nazywa szablonem, nagłówkiem, czy jeszcze jakoś inaczej xD, ale teraz - mam nadzieję - rozwiałam wasze wątpliwości i już wszystko wiadomo :D). Jednak szybko go rozwiązałam i postanowiłam w całej swej genialności xD, że zrobię go w... Paint'cie! xD Kilka kliknięć i po problemie! :D

Zaraz po pierwszej notce, powstało kilka recenzji, które pojawiły się już w lutym. Z niecierpliwością oczekiwała na pierwszy komentarz, obserwatora, oraz rosnące statystyki. Teraz - rok po tamtym wydarzeniu, piszę dla Was to podsumowanie, w którym chciałabym po pierwsze - podziękować Wam - zarówno osobom, które mnie obserwują, są tutaj któryś raz, a także tym, którzy są u mnie po raz pierwszy. DZIĘKI WIELKIE! ♥♥♥

Na początku wygląd mojego bloga nie powalał na kolana, ale jak na moje możliwości był całkiem okej. Jednak kilka miesięcy temu, postanowiłam, że czas na zmianę - chciałam żeby mój blog wyglądał bardziej profesjonalnie, więc zmieniłam szablon, na ten, który teraz widzicie. Jestem z niego bardzo zadowolona. :)

Moja pierwsza recenzja (uwaga, klikacie w link na własną odpowiedzialność xD) klik nie była doskonała, ale byłam z niej bardzo dumna i nie mogłam się doczekać kiedy ją opublikuję. Była to recenzja książki Black ice.

Pierwsze notki, które dla Was pisałam - czy to recenzje, czy też jakieś zestawienia, podsumowania miesiąca, stosiki i inne pierdoły xD miały liczbę wyświetleń, która wahała się między 30, a 70. Wyjątkami były:  
Dla mnie każde wyświetlenie jest ważne i bardzo dziękuję wszystkim, którzy coraz częściej czytali moje posty, bo od sierpnia statystyki znacznie wzrosły i większość opublikowanych notek miała już ponad 100-150 wyświetleń oraz coraz więcej komentarzy, na które zaczęłam odpowiadać, bo uważam, że w ten sposób jestem z wami bliżej i prowadzimy ze sobą jakiś mini dialog. :)

Październik to mój pierwszy maraton na blogu. Dotyczył on Harry'ego Pottera (z racji premiery Przeklętego Dziecka) i przez równiutki tydzień, codziennie publikowałam jakiś post związany z tą serią. Napracowałam się przy pisaniu tego maratonu, ale jestem z niego ogromnie dumna, a zwłaszcza z dnia piątego, kiedy to poprosiłam inne blogerki o współpracę przy pisaniu tego i świetnie ona wyszła. Cały maraton przyniósł mi też masę frajdy, a kiedy widziałam liczbę wyświetleń dziennie, oraz przy poszczególnych notkach, moja radość jeszcze rosła.

Później opublikowałam dla was recenzję Przeklętego Dziecka, która jest najdłuższą recenzją na blogu i po raz pierwszy opublikowałam własne zdjęcia książki. Od tamtej pory cały czas przy recenzjach dodaję swoje własne zdjęcia i bardzo mi się podobają efekty. :)

Potem nadeszły święta, a wraz nimi nominacja do wykonania świątecznego TAGu, który zdobył największą liczbę wyświetleń na blogu, bo prawie 300! <3 Pojawiły się również listy - najgorsze i najlepsze książki 2016 roku, które również miały wysoką liczbę odsłon.

Przez ten cały rok, starałam się dla was w miarę systematycznie pisać. Chociaż już w kwietniu dopadł mnie mały kryzys - na blogu pojawiły się tylko 4 posty i szczerze mówiąc, nawet przeszła mi przez głowę myśl, że nie nadaję się do tego i chyba zakończę swoją blogową przygodę (joł, minęły 3 miesiące xD). Jednak dostałam kopa i nie poddałam się, co skutkuje tym, że czytacie teraz to podsumowanie. :)

Napisałam kilka postów, z których jestem szczególnie dumna, a oto one:

Skoro już jesteśmy przy czymś w rodzaju statystyk, to poniżej prezentuję Wam to co działo się u mnie na blogu przez ten miniony rok:
  • 74 osoby obserwują mojego bloga!!! Dziękuję wam! <3
  • napisałam dla was 86 postów
  • łączna liczba wyświetleń wynosi 15 396!!!
  • łączna ilość komentarzy (włącznie z tymi pisanymi przez mnie xD) wynosi 1006!!!
  • w ostatnim miesiącu byliście u mnie 1897 razy
  • najbardziej popularny post to Przygotowania do świąt Book TAG, który wyświetliliście aż 290 razy!
  • przez tydzień poprzedzający premierę HP i Przeklętego Dziecka, codziennie pojawiały się u mnie posty związane z tą serią, z czego aż dwa znalazły się na mojej liście postów, z których jestem szczególnie dumna, którą możecie zobaczyć wyżej
  • najdłuższa napisana przeze mnie recenzja to recenzja Przeklętego Dziecka (Potteromania się kłania xD)
Jestem strasznie dumna z tego co tutaj osiągnęłam i nawet nie przypuszczałam, że o tej porze dalej będę tutaj i co najlepsze - nie znudzi mi się to! Jeszcze raz dzięki wielkie za każde odwiedziny, oraz za komentarze i obserwacje - jesteście wielcy! <3

Mam nadzieję, że w przyszłym roku pojawi się podobna notka, z jeszcze lepszymi wynikami, a w tej chwili się z wami żegnam i zaczynam porządne leniuchowanie z racji tego, że mam FERIE! Pozdrowionka dla tych, którzy też je mają! :D Do napisania! :D
Udostępnij

22 komentarze :

  1. Problem z szablonem skąd ja to znam :D Ale teraz Twój blog wygląda dobrze ! Nie jest "napaćkane na nim, jest przejrzysty a co najważniejsze piszesz ciekawe recenzje ! Życzę dalszych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha te blogowe problemy xD miło mi to czytać. :D Dziękuję! :)

      Usuń
  2. Gratuluję!
    Bardzo lubię Twojego bloga, więc mam nadzieję, że będziesz pisała jak najdłużej😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe i miłe (dla czytelników) podsumowanie roku :)
    Jak widziałaś u mnie mam małe kłopoty z wyglądem, ale chyba już po woli wychodzę na prostą. :)
    Mam nadzieję, że z czasem będę wspominać to wszystko tak samo jak ty!
    Pozdrawiam <3 Będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i nie tylko!
    Chciałam Ci jeszcze powiedzieć, że wydajesz się tak sympatyczną i pozytywną osobą ^^
    Lubię tutaj zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych lat równie udanych jak ten :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam mój pierwszy rok :") Do łatwych nie należał, choć to ten następny jest coraz trudniejszy. Niemniej gratuluje sukcesów i zamierzam wpadać częściej - obserwuje! :)

    Pozdrawiam, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ferii, moje dopiero zaczną się 13 :( A co do urodzin to wszystkiego najlepszego! Statystyki naprawdę bardzo dobre, sama pamiętam swoje kiepskie początki, więc nie przejmuj się. Teraz podchodzę do tego z dystansem, a do dzisiaj śmieszą mnie te stare posty. Zobaczysz za rok będzie lepiej, a mówię to z własnego doświadczenia, bo naprawdę mocno się rozwinęłam od tych pierwszych urodzin do drugich :)Mam nadzieję, że za rok będą trzecie :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ferie niestety już się praktycznie zakończyły :( zazdroszczę że ty teraz zaczynasz. ^^
      Dziękuję za miłe słowa i życzę ci tych trzecich urodzin. :)

      Usuń
  8. wiesz, ja też czasem korzystam z painta, jest prosty i szybki w obsłudze :D gratuluję Ci i życzę kolejnych udanych lat blogowania i czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to zdjęcie ze światełkami <3
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy blogowania!!

    Obserwuję ;*

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że rownież będę mogła u siebie świętować taką rocznice.:) Gratuluje wszystkich sukcesów i życzę kolejnego udanego roku.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci powodzenia i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  11. Ja też chciałabym Ci pogratulować statystyk i sukcesów oraz życzyć, by było jedynie lepiej ;D
    Angelfall na zdjęciu ♡♡♡
    Mi się ferie juz niestety skończyły :/ Jak żyć :/

    Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Mi też niestety już się skończyły :(

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.