wtorek, 14 lutego 2017

5 książek na Walentynki ♥

Cześć kochani!

14 luty - dzień zakochanych! Niektórzy z was pewnie spędzają go z kimś wyjątkowym, drugą połówką, inni siedzą pod kocykiem z książką w ręce, jeszcze inni totalnie nie uznają tego święta i robią to co zwykle. Niezależnie od tego do której z tych grup się zaliczacie (ja osobiście ciesze się swoim życiem singielki i traktuję ten dzień jak każdy inny xD) możecie teraz przeczytać jakie 5 książek będą idealne na ten dzień, ponieważ w każdej z nich w większym lub mniejszym stopniu pojawia się wątek miłosny. Zapraszam! :)

Gwiazd naszych wina

 Pewnie każdy słyszał kiedyś o tej książce, jeśli jednak nie wiecie o czym ona jest, to zaraz wam co nieco przybliżę tę historię! :D Hazel oraz Augustus spotykają się na grupie wsparcia dla osób chorych na raka. Praktycznie od razu się zaprzyjaźniają, jednak czy mogą pozwolić sobie na głębsze uczucie w obliczu choroby, kiedy każdy dzień jest wyzwaniem? Gwiazd naszych wina to jedna z moich ukochanych książek, czytałam ją dwa lub trzy razy. To historia o tym, że należy cieszyć się z tego co mamy i sprawiać aby każdy dzień był wyjątkowy - najważniejsze jest tu i teraz.

Calder. Narodziny odwagi

To pozycja dla nieco starszych czytelników ze względu na niektóre sceny pomiędzy dwójką głównych bohaterów - Calder'em i Eden. Ta dwójka spotyka się w świecie gdzie nie mają prawa być razem, to społeczeństwo, w którym każdy z mieszkańców ma przypisana określona rolę - Eden zjawiła się tutaj aby poślubić wodza mieszkańców - Hectora. Czy Calder i Eden będą mogli cieszyć się upragnioną wolnością? Tutaj mamy do czynienia z przewidywalnym romansem z ciekawym wątkiem nietypowego społeczeństwa w którym nasi bohaterowie żyją. Ta historia pokazuje jak silne potrafi być uczucie pomiędzy dwójką ludzi, oraz do czego są oni zdolni w imię miłości.

Dwór cierni i róż

Jedna z najlepszych książek jakie czytałam w 2016 roku. Feyra zabija wilka. nie wie jednak że przyjdzie jej za to odpokutować przez zamieszkanie z istotą której nienawidzi - Fae. Wkrótce potem poznaje uroki życia w Dworze Wiosny, oraz zyskuje nowych przyjaciół. Czy dziewczyna pokona zarazę, która szerzy się na ziemiach Fae? Jak potoczy się jej relacja z Fae wysokiego rodu - Tamlinem? I czy mieszkanie z nim jest rzeczywiście aż takie złe? Ta opowieść to gratka dla fanów Pięknej i Bestii, ponieważ powstała na podstawie tej magicznej baśni. To niezwykła historia z wspaniałymi bohaterami, głębokim uczuciem pomiędzy dwójka ludzi oraz opowieść o niezwyklej odwadze i poświęceniu w imię miłości.

Zanim się pojawiłeś

To przepiękna historia, podczas jej czytania nie jeden raz poleciały mi łzy i na pewno jeszcze kiedyś do niej wrócę. Szalona Lou jest zmuszona rozpocząć pracę jako opiekunka sparaliżowanego człowieka - Will'a. Początkowo jej praca to koszmar, a Will to niezwykle nieznośny facet. Jednak z biegiem czasu Lou przełamuje skorupę za którą skrył się prawdziwy Will - dżentelmen, z dużym poczuciem humoru, sarkazmem oraz niezwykłym podejściem do życia, które kochał całym sercem. Czy Lou pozwoli mu zapomnieć o jego niepełnosprawności? Czy Will będzie w stanie znów kochać życie? Ta historia jest po prostu przepiękna, zabawna i cholernie wzruszająca. Pozwala nam spojrzeć na nasze życie nieco inaczej niż do tej pory i uczy, że trzeba je doceniać i nie marnować dni na nic nierobienie. Trzeba PO PROSTU ŻYĆ! <3

Z innej bajki

Czy któraś z nas nie marzyła o tym aby poznać i pokochać przystojnego księcia? Każda zapewne wyobraża sobie swojego księcia z bajki i pragnie takiego spotkać. Dokładnie to przydarzyło się Delilah - poznała swojego księcia który był... jednym z bohaterów pewnej książki. Dziewczyna odkryła że książę potrafi mówić, że żyje! Od tamtej pory nie może się rozstać ze swoją baśnią i razem z Oliverem próbują obmyślić plan na wyciągnięcie go z książki. Czy ich plan się powiedzie? Czy będą mogli naprawdę żyć długo i szczęśliwie? Ta historia jest jak bajka - do tego zawiera niezwykłe ilustracje oraz kolorową czcionkę. Dla każdej dziewczyny - marzycielki będzie idealną pozycja zwłaszcza na Walentynki. Nigdy nie możemy się poddać, a prawdziwa miłość może czekać na nas wszędzie.

Tak wyglądają moje propozycje książkowe na tegoroczne Walentynki. Znaleźliście coś dla siebie? A może macie jeszcze inne propozycje związane z tym dniem? Podzielcie się tym w komentarzu, a ja zmykam i życzę wam Wesołych Walentynek! :D
Udostępnij

25 komentarzy :

  1. Z twojego zestawienia czytałam narazie zanim się pojawiłeś i gwiazd naszych wina, ale nie mogę się doczekać, kiedy zabiorę się za dwór cierni i róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwór cierni i róż to wspaniała książka, polecam <333

      Usuń
  2. Czytałam "Zanim się pojawiłeś" - uwielbiam <3 I oglądałam film "Gwiazd naszych Wina" również piękna historia. Innych które wymieniłaś nie czytałam ale ciekawi mnie książka "Z innej bajki" :)

    http://booksofmylifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham obie te historie i oglądałam też filmy, które były również wspaniałe! ♥
      Z innej bajki to przyjemna, lekka książka, idealna na odstresowanie się. :)

      Usuń
  3. Nie lubię "Gwiazd naszych wina" :/
    Ja do tej listy dodałabym "Prawo Mojżesza".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie czytałam Prawa Mojżesza, ale słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii. :)

      Usuń
  4. GNW i ACOTAR to zdecydowanie świetne książki. Na mojej liście pojawiłoby się również "Nie powiesz nikomu oraz Wichrowe wzgórza - polecam! :)
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wichrowe wzgórza to raczej nie moje klimaty, a o Nie powiesz nikomu nie słyszałam, ale zaraz sprawdze o czym to jest. xD :)
      Pozdrawiam! ^^

      Usuń
  5. Chcąc nie chcąc - nawet ja słyszałam o GWN XD DO mnie Green nie przemawia - a przynajmniej w większości xD Chcę przeczytać od niego "Will Grayson, Will Grayson" - czy jakoś tak tytuł leciał XD
    "Calder. Narodziny odwagi" o tym u Ciebie czytałam, jak mnie pamięć nie myli - i opis mnie zachęcił:)
    Dwór<3333 I mój Rhysand!
    I Zanim się pojawiłeś też cacy :D
    Ojezu<3 Opisem "Z innej bajki" mnie kupiłaś! Biere!

    Buziaki!<3
    Osobisty ósmy księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah - w sumie kto by nie słyszał? :D
      Ja czytałam (chyba) wszystkie książki Greena i spodobały mi się tylko GNW i Szukając Alaski, reszta była dość średnia. :/ A Will'ów Grayson'ów nie polecam. xD
      Już nie mg się doczekać aż przeczytam dalsze losy Feyry (no i Rhyssa xDD)
      Hahaha, bierz, bierz xDD
      Pozdrowionka! ;*

      Usuń
  6. "Gwiazd Naszych Wina" uwielbiam, zawsze będę miała do tej powieści sentyment. Reszty nie czytałam, ale mam w planach "Dwór...", jestem strasznie ciekawa tej książki, bo uwielbiam "Szklany Tron".
    Od siebie dorzuciłabym "Ugly Love" :D

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teeż <3
      Dwór cierni i róż jest może ciuut lepszy od Szklanego tronu, więc serdecznie ci go polecam. :)

      Usuń
  7. Z innej bajki to książka, która może zawierać kilka rad dla mnie, osoby szukającej męża w fikcyjnym świecie, bo czemu nie?
    Dwór Cierni i Róż na podstawie Pięknej i Bestii? Jesteś pewna? Czytam!
    Zaczytanego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha taak - to bardzo przyjemny poradnik dla osób takich jak ty. :D
      Taak, na 100%, bierz nie zastanawiaj się nawet. :D

      Usuń
  8. Czytałam tylko książki Mii Sheridan, ale o reszcie dużo słyszałam i myślę, że wybrałaś naprawdę ciekawe propozycje! :)

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, według mnie to naprawdę świetne książki, warte uwagi. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. Zdecydowanie! Gwiazd naszych wina <3 <3
    Mia Sheridan przede mną, ale to zostawię sobie na letnie wypady

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak <3
      To miłego czytania życzę. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Hej!! Znalazły się tutaj moje dwie ukochane książki, czyli Gwiazd naszych Wina i Zanim się pojawiłeś. Naprawdę nie powiem, która kocham bardziej, czy da się je w ogóle porównywać??:) Nigdy nie zapomnę tych historii, a z bohaterami niezwykle mocno się zżyłam, nie raz do nich powróce. I przy tej i przy tej płakałam.:) Filmy tez piekne.
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej! Piąteczka, też kocham obie te książki i też nie potrafię wybrać ulubionej <3 Zgadzam się z tobą całkowicie - jeszcze nie raz wrócę do tych książek. :) Na ekranizacji Zanim się pojawiłeś płakałam nawet bardziej niż przy czytaniu książki <3
      Pozdrawiam i dziękuję! <3

      Usuń
  11. Czytałam jedynie "Gwiazd naszych wina" które bardzo dobrze wspominam. To piękna książka :) co do "Zanim się pojawiłeś" to widziałam jedynie
    film, który również bardzo mi się podobał.
    Ps. Bardzo fajny blog, na pewno będę tutaj zaglądać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam również ksiązkę - świetna tak samo jak film. :)
      Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Czytałam Z innej bajki i uważam, że jest to naprawdę świetna książka ;)
    Pochłania się ją błyskawicznie!
    Czytałaś drugą część? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ta kolorowa czcionka taaaka fajna jest. ^,^
      Tak czytałam drugą część ;) równie przyjemna co pierwsza. :)

      Usuń
    2. I ta kolorowa czcionka taaaka fajna jest. ^,^
      Tak czytałam drugą część ;) równie przyjemna co pierwsza. :)

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.