piątek, 19 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #1

Aaa! Moje pierwsze LBA! Bardzo dziękuję za nominację od Amelii z bloga Osobisty ósmy księżyc. Na czym polega zabawa? W skrócie, to dostajemy nominację od innego blogera, który zadaje nam 11 pytań. Potem my zadajemy swoje pytania i nominujemy kolejne osoby. Chętnych zapraszam do rozwinięcia! :)


1. W jakim miejscu na Ziemi chciałabyś przebywać przez jeden dzień, a w jakim przez rok?

Przez jeden dzień mogłabym przebywać gdzieś w dżungli, albo na pustyni - w jakimś super egzotycznym miejscu xD. A cały rok to może w Anglii? Ale tylko z moimi bliskim, samej byłoby mi nudno. ;/

2. Co najbardziej cenisz w ludziach?

Eh, ciężkie pytanie, bo każdy z nas jest inny i ma różne cechy. Ale kiedy na przykład poznaję nową osobę to zwracam uwagę na to jak czuję się w jej towarzystwie. Jeśli jestem wyluzowana - super, zapowiada się ciekawa znajomość. Jeśli natomiast mam ochotę jak najszybciej zakończyć spotkanie, to wiem że z takim kimś mi nie po drodze.

3. Twoim zdaniem sukces przyniesie ciężka praca czy szczęście?

Ciężka praca się opłaca! Sama się o tym przekonałam. Chociaż szczęście też się liczy w drodze do sukcesu. W matematyczny sposób (według mnie) przedstawia to się tak:
 80% ciężkiej pracy + 20% szczęścia = 100% sukcesu 

4. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?

PIESKI! Duże, małe, grube, chude, rasowe, czy też zwykłe kundelki - KAŻDY PIESEK JEST PIĘKNY! Nie toleruję ludzi, którzy w jakikolwiek sposób krzywdzą zwierzęta. 

5. Jaką super moc chciałabyś posiadać?

Może moc teleportacji? Taak to by było super! Wyobraźcie sobie - dzisiaj jestem w domu, a jutro gdzieś w Ameryce. *.*

6. Ulubione książki?

Takie najbardziej ulubione to trylogia Igrzyska śmierci, seria Harry Potter, Gwiazd naszych wina, Prawie jak gwiazda rocka i Zanim się pojawiłeś (więcej tutaj)

7. Najlepszy film?

Nie oglądam zbyt dużo filmów, bo szkoda mi na nie czasu (wolę krótsze seriale - The 100 na przykład ♥.♥), więc ciężko mi się tutaj wypowiedzieć. Ale stawiam na ostatnio obejrzany - Zanim się pojawiłeś. O i jeszcze Marley i ja - na którym razem z mamą wyłyśmy jak bobry.

8. Na jakiej książce się zawiodłaś?

Na Marsjaninie. Spodziewałam się fajerwerków i niecodziennej historii, a otrzymałam podręcznik do fizyki. -,-

9. Którą postać książkową chciałabyś poznać?

Harry'ego Pottera i chciałabym żeby zabrał mnie na przejażdżkę na miotle xD. Oprócz niego to jeszcze oczywiście Rona i Hermionę, Amber Appleton, Lou Clark, Katniss i Peetę, Lunę Lovegood, Thomasa, Willa i Jema...

10. Zgubiłaś szklany pantofelek. Kto jest księciem? (musi być bohater książkowy)

Hmm, niech będzie moje nowe książkowe zauroczenie - Gansey z książki Król kruków, pokochałam go za jego elegancję, za uprzejmość, poczucie humoru, to jak troszczy się o przyjaciół i chce dla nich jak najlepiej, jego niezwykłą pasję... Ehh przejdźmy dalej, nie chcę was zanudzać xD

11. Blog, który widzisz pierwszy raz - na co zwracasz uwagę? Pierw czytasz jakiś post, czy wchodzisz w którąś zakładkę (jaką)?

Zwracam uwagę na rozmiar czcionki jaką pisane są posty. Następnie patrzę na długość recenzji, jeśli te dwie rzeczy mi odpowiadają, a autor bloga pisze przyjemnie, to od razu klikam przycisk "Obserwuj".

Okej, teraz moje pytania:
1. Jaka była najtańsza, a jaka najdroższa kupiona przez Ciebie książka?
2. Twoja ulubiona księgarnia?
3. Masz jakieś inne pasje, oprócz czytania?
4. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
5. Wymień kilka najlepszych według Ciebie przyjaźni książkowych.
6. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to jaki jest Twój ulubiony serial?
7. Opisz mi swoją wakacyjną przygodę! xD
8. Wierzysz w przesądy?
9. Ile książek liczy Twoja biblioteczka?
10. Czy brałaś/eś udział w Światowych Dniach Młodzieży w Krakowie? Jeśli tak, to jak wspominasz to wydarzenie?
11. Gdybyś mógł/mogła przenieść się w czasie to przeniósłbyś/przeniosłabyś się do przeszłości czy przyszłości? A może wcale nie skorzystałbyś/skorzystałabyś z takiej opcji?

A do zabawy nominuję:

Milenę z bloga Cudowne ksiazki
Dagmarę z bloga Biblioteczka Dagmary
Huberta z bloga The luna book
Tusię z bloga Tusia, książki i nie tylko
Julię z bloga Jools and her books
Onlypretender z bloga Wyznania uzależnionej od książek
Meredith z bloga Strefa czytania
Dziewczyny z bloga Proffessional Bookworms
Kacpra z bloga K. bloguje
Tatianę z bloga Lost in my books
Gab rielę z bloga GabRysiek recenzuje

Jestem ciekawa waszych odpowiedzi. To tyle! Do kolejnej notki! :)
Udostępnij

32 komentarze :

  1. Też uwielbiam The 100! Ciekawe pytania i odpowiedzi :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam the 100, ale uwielbia Marie >>> a ona tam gra.
    Zapraszam do siebie na nowy post
    Polecam Goodbook
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz Marie to tym bardziej zachęcam Cię do oglądania. ;)

      Usuń
  3. Dzień dobry :D Dziękuję za nominację, odpowiem za niedługo.
    O matko, Harry Potter, The 100 i Zanim się pojawiłeś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa opinia na temat "Marsjanina".Muszę przyznać Ci rację bo faktycznie książkę można wziąść za podręcznik☺.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na recenzję "Startera" Klaudia z bloga thebooksandclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, a zapowiadała się świetna książka. :/
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  5. Też uwielbiam IŚ i HP (choć tą drugą serię dopiero w tym roku czytałam po raz pierwszy) :) Do moich ulubionych serii należą też ,,Rywalki" Kiery Cass.
    Ja także kocham zwierzęta <3 Moc teleportacji to rzeczywiście coś, zabierz mnie ze sobą jak będziesz lecieć do Ameryki na kilka dni :D Film Marley i ja uwielbiam, i za każdym razem ryczę, chociaż wiem co się stanie :(
    P.S.Obserwuję :) Dzięki za odwiedziny :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Marsjanina chciałam przeczytać, ale skoro piszesz, że jest jak książka do fizyki to raczej zrezygnuję. Nienawidzę fizyki xD

      Usuń
    2. Ja czytałam Harry'ego przed trzecią gimnazjum w wakacje, więc też dość późno.
      Pewnie, że Cię zabiorę do Ameryki! Może we wtorek? :D
      Marley jest cudowny. *.*
      A Marsjanin to jeden wielki zawód :/
      Pozdrawiam! :P

      Usuń
  6. też uwielbiam pieski, a moc teleportacji byłaby idealna - mieszkanie w domu rodzinnym, spacery z moim piesełem i studia 200 km dalej, nie wspominając o podróżach po całym świecie. dziękuję za nominację, odpowiem wkrótce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, a najlepsza byłaby teleportacja łączna żeby można było zabrać kogoś ze sobą. ^.^
      Czekam na twoje odpowiedzi i pozdrawiam! :P

      Usuń
  7. Dziękuję bardzo za nominację! ^_^ Jednak pewnie na nią nie odpowiem... rzadko kiedy odpowiadam na LBA ;) Ale dzięki jeszcze raz! ^_^ ^_^ ^_^
    Ach, teleportacja *_* To jedna z mocy, którą chciałabym mieć *_* To tak ułatwiłoby życie... super! <3 <3
    O, Król kruków :D Nie czytałam tej książki, ale bardzo mnie do niej ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! :D
      Polecam Króla kruków, ma taki niezwykły klimat i świetnych bohaterów. xD

      Usuń
  8. Również uwielbiam pieski :D Najlepsze takie malutkie, ale te duże też są słodkie ;)
    I też wybrałabym teleportację - koniec ze zwykłymi środkami transportu ;)
    Mi "Marsjanin" przypadł do gustu - te wszystkie pojęcia mnie nie przytłoczyły, a główny bohater był niesamowity ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieski rządzą! <3
      Hahah sajonara zwykły samochodzie - teleportacja wymiata! :D
      Mark rzeczywiście jest świetny, zwłaszcza jego poczucie humoru, ale niestety cała reszta nie przypadła mi do gustu. :/

      Usuń
  9. Ja również kocham pieski! :D
    A mi "Marsjanin" bardzo się spodobał, humor głównego bohatera był świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mark to niesamowita postać, ale niestety to za mało żebym polubiła książkę. :/

      Usuń
  10. Tylu osobom podoba się ten bohater z króla krukow chyba sama musze to przeczytać :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, dżungla jest ciekawą opcją :D
    Psiaki! <3 Zgadzam się z tobą!
    Teleportacja *0*
    The 100 <3 Serial jest świetny! :D
    Polecisz jeszcze jakieś ciekawe seriale? :)
    Hmm, ciekawi mnie tytuł 'Król kruków'. Już kilka razy słyszałam o tej książce, a nadal nie rozumien o czym jest :')
    Super, że odpowiedziałaś na nominację <3 Buziole :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah i selfie z jakimś gorylem na jednym z drzew. xD
      Oprócz The 100 polecam Ci jeszcze Teen Wolf'a - genialny serial, a zwłaszcza trzeci sezon.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Bardzo dziękuję za nominację :). Co do Marsjanina to muszę przyznać, że i ja się bardzo zawiodłam na tej książce. Co do serialu The 100, wiele słyszałam o nim dobrego, jednak jeszcze nie miałam okazji go obejrzeć. Chociaż kusi mnie coraz bardziej ;). A o teleportacji marzę od dziecka ;).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj The 100, bo naprawdę warto - niesamowity serial. *.*
      Kto by nie chciał skakać z miejsca na miejsce przy pomocy takiej super mocy? xD (nawet nie czuję, że rymuję xD).
      Pozdrawiam i czekam na Twoje odpowiedzi. :)

      Usuń
  13. Miałam w planach ''Marsjanina'', ale jeszcze się zastanowię. :/
    Bardzo dziękuję za nominację kochana, ale jestem nimi zasypana. Napewno odpowiem na twoje pytanka. :3

    Buziaki,
    StormWind :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie "Marsjanin" zawiódł, ale Mark Watney jest genialny xD
      Czekam na twoje odpowiedzi, pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. Zanim się pojawiłeś uwielbiam!

    Dobrze też odstraszyłaś mnie od Marsjanina, bo fizyka w szkole mnie odstrasza, nie mówiąc już o tej w książkach

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedziałam na nominację :)
    http://joolsandherbooks.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-4.html

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.