czwartek, 16 sierpnia 2018

[PRZEDPREMIEROWO] Moja Jane Eyre - rewelacyjna historia, obok której nie możesz przejść obojętnie!

Moja Lady Jane była jedną z najlepszych książek jakie przeczytałam w ubiegłym roku (a tutaj znajdziecie jej recenzję :D), dlatego kiedy dowiedziałam się, że w sierpniu swoją premierę będzie miała kolejna powieść tych autorek, to wiedziałam, że po prostu muszę ją przeczytać i to jak najszybciej! I cóż muszę wam powiedzieć, że Moja Jane Eyre to kolejna rewelacyjna i zabawna historia i absolutnie nie możecie obok niej przejść obojętnie. :)


!PREMIERA 22 SIERPNIA!

Jane Eyre - sierota, bez grosza przy duszy zostaje guwernantką. Wyobraźcie sobie, że dziewczyna zakochuje się już od pierwszego wejrzenia w swoim szefie - panu Rochesterze. Mało tego - wychodzi za niego za mąż! Podczas gdy Jane przeżywa swoją pierwszą miłość, jej przyjaciółka Charlotte Bronte zaprzyjaźnia się z pewnym agentem, który pracuje dla tajemniczego Towarzystwa, które zajmuje się... łapaniem duchów. Zdrada, pożar, przyjaźń, miłość, tajemnice i DUCHY.... Zapraszam was na recenzję tej wyjątkowo zakręconej historii! :D

Pewnie część z was kojarzy powieść Dziwne losy Jane Eyre, autorstwa Charlotte Bronte. Autorki Mojej Jane Eyre postanowiły opowiedzieć nam PRAWDZIWĄ wersję wydarzeń, które przyczyniły się do powstania powieści pani Bronte. Tak jak w Mojej Lady Jane pokazały swoją wersję skrawka historii Anglii, tak tutaj opowiadają nam w jaki sposób została napisana jedna z najbardziej znanych angielskich powieści. Robią to w mistrzowski sposób - musicie wiedzieć, że te trzy panie mają wyjątkową zdolność do rozśmieszania czytelników, już od pierwszych stron, a narracja w ich książkach jest niesamowicie lekka - przypomina trochę taką jaka pojawia się w bajkach dla dzieci - jest łatwa i przyjemna w odbiorze.


Historia jaką przedstawiają nam autorki na kartach ich powieści jest mocno, ale to mocno pokręcona. Te panie to niezłe wariatki (oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :D), przekazują niezwykle pozytywną energię w swojej książce i wprowadzają mnóstwo zabawnych dialogów - nie sposób się nie uśmiać przy czytaniu tej powieści! Niesamowicie płynnie przechodzą z jednego wątku do drugiego, ciągle coś się dzieje, nie ma mowy o nudzie, a jeśli już jest jakieś spowolnienie wydarzeń, to tylko po to, aby po kilku stronach znów ruszyć z kopyta z kolejną dawką akcji.

Bohaterowie są niesamowicie wykreowani. Każdy przedstawiony jest niezwykle realistycznie, każdy ma nieco inne charaktery. Jane jest młodą malarką, która posiada pewną niezwykłą, sekretną umiejętność. Charlotte to początkująca pisarka, która nie rozstaje się ze swoim notesem. Ma mnóstwo pomysłów i dużo pozytywnej energii. Pan Blackwood z początku jest dość skryty, ale potem poznajemy go coraz bliżej i odkrywamy jego cechy charakteru. Jest dżentelmenem, do tego niezwykle szarmanckim. A Branwell wiecznie ma pecha i jest troszkę ciamajdowaty, ale przy tym niezwykle uroczy. :)


Trzy autorki - Cynthia Hand, Brodi Ashton oraz Jodi Meadows stworzyły swoją własną wersję historii angielskiej pisarki Charlotty Bronte (wróć - ich wersja wydarzeń jest tą PRAWDZIWĄ :D). Od początku aż do końca zaskakują, rozśmieszają (humor to jeden z największych atutów tej książki), niezwykle trudno przestać czytać ich powieść. Moja Jane Eyre to rewelacyjna, wciągająca, zakręcona i przezabawna historia, którą koniecznie musicie poznać. Styl pisania autorek to coś fantastycznego, narracja w tej książce jest mistrzowska, a bohaterowie genialnie wykreowani. Musicie, po prostu musicie to przeczytać! :D

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu SQN :)


Udostępnij

26 komentarzy :

  1. Czytałam pierwszą książkę autorek i się zakochałam w ich pomysłach. Chciałam więcej i prawie od razu pojawiła się kolejna. Muszę ją przeczytać. Chociaż oryginalnej wersji o tej Jane nie znam. Ale to się nadrobi :D
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz jaki zbieg okoliczności. :D
      Ja też nie znam i też planuję nadrobić. ;)
      Pozdrowionka! :)

      Usuń
  2. Po tak entuzjastycznej recenzji, ciężko odmówić sobie lektury tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w trakcie lektury ''Mojej Lady Jane'' i jak na razie jestem zachwycona lekturą - momentami bywa schematycznie, ale humor jest obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak skończysz czytać, koniecznie zapoznaj się z Moją Jane Eyre - jest również świetna. <3 :)

      Usuń
  4. Mam w planach lekturę tej książki :) ale wcześniej "Moja Lady Jane" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam wiele o pierwszej części, więc wiem że ta seria jest specyficzna i raczej nie dla mnie ;)

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest specyficzna, ale jednocześnie niezwykle oryginalna i myślę, że warto się skusić i przeczytać. :)

      Usuń
  6. Zapowiada się bardzo fajnie!
    Pozdrawiam <3
    https://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie się za nią zabrałam, ale utknęłam na pierwszym rozdziale, bo coś mi nie idzie, ciężko mi się wbić, a Moja Lady Jane bardzo mi się podobała! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieraz tak jest, że na początku nijak nie możemy się wczuć w daną historię, ale im więcej stron jest za nami tym bardziej akcja się rozwija i wciągamy się w ksiązkę. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Już nie mogę się jej doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  9. jako że uwielbiam siostry Bronte - z rezerwą podchodze do tego rodzaju tworów, ale jestem bardzo ciekawa nowego spojrzenia na Jane Eyre (PRAWDZIWYM na zawsze będzie dla mnie oryginał ;), mam w planach przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam okazji czytać książek autorstwa sióstr Bronte, ale po Mojej Jane Eyre planuję to nadrobić. :D

      Usuń
  10. Brzmi intrygująco! Może być ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Po ,,Mojej Lady Jane" ta historia to mój totalny MUST HAVE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko ją zdobędziesz i przeczytasz - jest rewelacyjna. :)

      Usuń
  12. Kurcze jakoś nie mogę się do niej przekonać... Może po nią sięgnę jak nie będę miała nic pod ręką i się do niej przełamię :P

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto się przełamać - nie bedziesz żałować. :D

      Usuń
  13. Czytałam poprzednią książkę tych autorek i byłam troszkę zaskoczona, więc z pewnością sięgnę po historię Jane Eyre :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.