czwartek, 3 listopada 2016

Podsumowanie października + stosik


Siemanko książkoholicy! :D Mamy już listopad! (taak, Klaudia spostrzegawcza jesteś! xD) Nie lubię tego miesiąca, jest taki... przygnębiający i ponury. ;/ No i pogoda jest do dupy, a ja chcę na rower!!!
Październik  był całkiem udanym miesiącem, miałam 17 urodziny (ehh, jeszcze tylko rok dzieciństwa -,-), dostałam prezenty od koleżanek i rodziny i ogólnie było całkiem nieźle. Moja szkolna biblioteka baardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, bo pewnego dnia idziemy sobie z koleżanką, wchodzimy do biblioteki, a tam całe stoły zawalone książkami! I to takimi jakie od dawna chciałam przeczytać!! Wyobraźcie sobie moją radość! Z miejsca zarezerwowałam sobie trzy książki, ale jeszcze ich nie dostałam, bo muszą karty do nich zrobić. Zapowiada się udany listopad! :D Jak już jesteśmy w klimacie książek, to pewnie zauważyliście październik był w klimacie HP. Żeby było przejrzyściej, to oto garść statystyk:
  • w październiku pojawiło się 11 postów (a liczba 11 baardzo mi się kojarzy z październikiem, bo właśnie tego dnia mam urodziny xD)
  • z czego aż 8 postów było poświęconych HP
  • opublikowałam 3 recenzje:
  1. Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata
  2. Harry Potter i Przeklęte Dziecko
  3. Nigdziebądź
  • odwiedziliście mnie dokładnie 2035 razy! <33 To najlepszy wynik w miesiącu od powstania bloga, więc baardzo wam dziękuję
  • przybyło aż 7 nowych obserwatorów (dziękii <33)
  • łączna liczba wyświetleń przekroczyła 8000 <33
  • po raz pierwszy organizowałam na blogu maraton związany z serią HP, który chyba wam się spodobał, sądząc po liczbie komentarzy oraz wyświetleń <33
W minionym miesiącu przeczytałam 6 i pół książki, z czego jestem zadowolona zważywszy na szkolne obowiązki i tego typu pierdoły. xD Przeczytałam:
  • Red Rising. Złota krew - połowa, która mi została
  • Między życiem, a życiem
  • Nigdziebądź
  • Dwór cierni i róż
  • HP i Przeklęte Dziecko
  • Złe dziewczyny nie umierają
  • Angelfall. Penryn i Świat Po
Najlepsza książka października to zdecydowanie Dwór cierni i róż, którego recenzja ukaże się w listopadzie. Jeśli jeszcze tego nie czytaliście, nadróbcie zaległości, bo ta książka jest NIESAMOWITA! <3 Muszę wreszcie przeczytać Szklany tron tej samej autorki.
Niestety pozostałe książki mnie nie porwały i były dobra, ale bez szału oraz zaskoczeń, a kolejny raz już raczej do nich nie wrócę. No może do Złych dziewczyn... bo były trochę lepsze od pozostałych i takie w Halloweenowym klimacie, więc... xD

Rozpisałam się, a tu jeszcze trzeba wam pokazać stosik z października! :D


Lecimy od góry:
  •  Angelfall. Penryn i kres dni - w październiku skończyłam drugi tom, więc od razu wypożyczyłam trzeci (tylko okropnie mnie drażnią te biblioteczne okładki i nie ładnie to wygląda ;//).
  • HP i Przeklęte Dziecko - kupił mi ją tata w Biedronce za 25 zł, już przeczytana, recenzję macie podlinkowaną wyżej (tam gdzie wymieniałam przeczytane książki ;))
  • Szaleństwo - z biblioteki, chciałam coś hallowenowego na 31 października, ale mówiąc szczerze nie tknęłam jej w ogóle i niezbyt mam na nią ochotę... chyba oddam ją nieprzeczytaną
  • Calder. Narodziny odwagi - dokładnie wczoraj ją skończyłam i jest to baardzo dobra książka, chociaż zbyt cukierkowata jak dla mnie, wypożyczona z biblioteki
  • Między życiem a życiem - z biblioteki, przeczytałam, szału nie było, recenzja wkrótce! :D
  • Nigdziebądź - również z biblioteki :D jej recenzję znajdziecie na blogu (podlinkowana wyżej :D)
To by było na tyle, dajcie znać czy czytaliście wymienione przez mnie książki i jak wam minął październik. Do kolejnej notki! Trzymajcie się ciepło! :*
Udostępnij

26 komentarzy :

  1. ,,Dwór cierni i róż" jest niesamowitą książką. Strasznie chcę już 2 tom.
    Czytałam ,,Szaleństwo" całkiem spoko. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwór... był GENIALNY! <3
      Ja trochę się obawiam drugiego tomu, bo jak na mój gust pierwszy został zakończony w bardzo dobrym momencie i boję się, że drugi będzie pisany trochę na siłę. ^^ Ale z drugiej strony do tego cudownego świata bardzo chętnie bym wróciła! :)

      Usuń
  2. piątka, u mnie też pojawił się w październiku Harry i Nigdziebądź, czekają w kolejce :D ej, czy tylko ja nie wiedziałam że Harry jest w biedro i zamówiłam go z arosa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już pod recką książki Nigdziebądź trochę pojęczałam xD
    Ooo, Dwór cierpi i róż <33
    Uwielbiam!
    I teraz zaczynam Szklany tron :D
    Muszę zerknąć na reckę Angelfall bo książka mnie ciekawi ^^
    Śliczne wyniki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah literówka ci się wkradł do "Dwór cierpi i róż" xDD - jak to dziwnie brzmi :DD
      Ale książka była świetna! xD
      Hahaha dziękuję, pozdrowionka! xD

      Usuń
  4. Ja nawet lubię listopad, bo chociaż pogoda jest przygnębiająca, to jednak ma się to poczucie, że za miesiąc Święta :D
    "Dwór Cierni i Róż" będę musiała koniecznie przeczytać, ta książka ciekawi mnie chyba nawet bardziej niż rozsławiony "Szklany Tron" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, tak to, że święta juz za miesiąc to najlepsza rzecz w listopadzie xD Już od kilku dni widzę w sklepach mikołajki i bałwanki <33
      Czytaj, czytaj, naprawdę warto! <33 :)

      Usuń
  5. Z wymienionych przez Ciebie książek znam niewiele: "Dwór cierni i róż", "Red Rising. Złota krew", "Angelfall", "Nigdziebądź", "Złe dziewczyny nie umierają" i "Szaleństwo" (jednak trochę się tego zebrało ;P).
    I zaczynając od początku: "Dwór cierni i róż" był fenomenalną książką, chyba nawet bardziej podobała mi się od "Szklanego tronu".
    Co do "Red Rising" to pamiętam, że pierwszy tom jakoś mnie nie porwał, był dobry, ale bez szału. Natomiast drugi, to było istne szaleństwo. Po tej części pokochałam Darrowa całym sercem ❤
    "Nigdziebąź" to było moje pierwsze spotkanie z autorem i byłam pod wrażeniem jego wyobraźni, ale na razie nie mogę zaliczyć się do jego fanek.
    "Złe dziewczyny nie umierają" trochę mnie rozczarowały, bo spodziewałam się czegoś bardziej klimatycznego i mrocznego.
    A o "Szaleństwie" wolę nic nie pisać ;P
    Uff... to by było tyle - troszkę się rozpisałam ;P W każdym bądź razie gratuluje wyników i życzę Ci zaczytanego listopada!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, noo trochę tego jest :D
      Dwór był genialny, ale strasznie mnie kusi teraz Szklany tron, tym bardziej, że drugi tom mam gdzieś od roku xD
      W takim razie muszę sie zabrać za drugi tom Red rising. :)
      Złe dziewczyny były ok - jak dla mnie - chociaż bez szału, nie nazwałabym tego horrorem, a na to właśnie liczyłam. ;/
      Skoro wolisz o im nie pisać, to nawet dobrze, że tego nie przeczytałam xD
      Dziękuję za komentarz i pozdrowionka! ^^

      Usuń
  6. Niestety jeszcze nie przeczytałam nic z twojego stosiku, ale mam zamiar dzisiaj zacząć ósmą część HP :) Nie mogę się doczekać! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to ósmą częścią bym tego nie nazwała - jak dla mnie to tylko dodatek do serii. :)
      Polecam ci "Dwór cierni i róż" - cudowna ksiązka! <33

      Usuń
  7. Biblioteka potrafi czasem naprawdę nas zaskoczyć. :D
    Ja muszę przeczytać jeszcze ostatnią część "Harry'ego Pottera", a potem mogę się zabrać za "Przeklęte dziecko" ;)

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mnie baardzo zaskoczyła xD
      Insygnia śmierci to moja ulubiona część HP <33 Miłego czytania! :)

      Usuń
  8. Świetne wyniki, których gratuluję. Czytałam jedynie "Caldera". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Calder to bardzo ciekawa książka, aktualnie jestem już w połowie drugiego tomu. :)
      Pozdrowionka! ^^

      Usuń
  9. gratuluję wyniku - nie pamiętam, kiedy tyle ostatnio przeczytałam...
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogoda kiepska, ale przynajmniej rodzice nie maja pretensji, że nie chce mi się nigdzie wychodzić xD Ja tam uwielbiam ten miesiąc, niby ponury, ale ja jestem dziwna i gdy inni chodzą przygnębieni, ja jestem pełna energii xD
    Jejciu nie wiedziałam, że masz już 17 lat :D To spóźnionego najlepszego :*
    O Angellfall *.* Nawet nie wiedziałm, że dodałaś recenzję tej książki xD Znaczy chyba, bo ostatnio jestem strasznie zakręcona :P Reckę Harrego i Nigdziebądż już oczywiście przeczytałam i skomentowałam, a angelfall właśnie nie jestem pewna XD Strasznie mnie ta książka ciekawi i nawet od dłuższego czasu znajduje się w moim koszyku i czeka na przypływ gotówki.
    U mnie październik nawet nie był zły :P Książek troszkę przeczytałam, troszkę do mnie przyszło...tak więc no :P
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja baardzo lubię wychodzić, a zwłaszcza jeździć na rowerze, a w taką pogodę się nie da :(
      Hahah, starzejemy się! xD Dziękuję :D
      Angelfall to bardzo przyjemna książka - polecam ci ją! ^^ Jak tylko przypłynie gotówka - bierz xD
      Najważniejsze, że jesteś zadowolona ze swoich wyników w październiku! :D
      Pozdrowionka! ^^

      Usuń
  11. Dwór cierni i róż jest zdecydowanie wspaniały, choć według mnie nie umywa się (przynajmniej na razie, bo druga część może mnie zaskoczyć) do kolejnych tomów Szklanego tronu (pierwszy tom może nie jest zachwycający, ale autorka niesamowicie rozwija tę historię!). Koniecznie musisz przeczytać! Do Harry'ego podchodzę bardzo sceptycznie, może dlatego wciąż go nie przeczytałam, ale liczę, że się przemogę do końca roku. Według mnie pierwsza część Angelfall jest najlepsza, potem było niestety coraz gorzej :/

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wreszcie przeczytać Szklany tron! :D Tym bardziej, że drugi tom już dłuuuugo stoi u mnie na półce i czeka na swoją kolej. :)
      Przeczytałam już drugą część Angelfall i tak samo mi się podobała. :)
      A Harry to bardziej dodatek, niż kolejna część - szału nie było, ale miło wrócić do Hogwartu. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Też nie cierpię listopada ;-; Ja ogólnie za jesienią nie przepadam... :P
    Gratuluję wyniku, ja w październiku chyba 4 książki przeczytałam, ale jak to zrobiłam - nie mam pojęcia xD Toć ja ciągle się uczyłam i robiłam zadania maturalne xD
    Ja za to uwielbiam Angelfall <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię wszystkie pory roku! :D Tylko listopad i marzec to takie słabsze miesiące. ;/
      Hahaha przeklęta szkoła! xD
      Angelfall był baardzo fajne! :)

      Usuń
  13. Gratuluję świetnych wyników i cóz...oby tak dalej! Mam nadzieję, że w listopadzie będziesz miała 10000 wyświetleń, a co! Należy Ci się :D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.