wtorek, 29 listopada 2016

LBA po raz trzeci na blogu! :)

  Dzisiaj przychodzę do was z czymś czego dość dawno u mnie nie było - LBA! (werble proszę xD). Trochę mi się nazbierało nominacji, więc najwyższy czas się za nie zabrać. Teraz przejdę już do pytań i odpowiedzi, dziękuję bardzo za nominację od Weroniki z bloga Fan of books oraz wszystkim osóbkom, które jeszcze wcześniej mnie nominowały do LBA - na pewno odpowiem na wasze pytania. Teraz bez przedłużeń - zapraszam! :)

1. Zawdzięczasz komuś decyzję założenia bloga?

Nie, to była moja, samodzielna decyzja. Właściwie to nad założeniem bloga myślałam kilka tygodni przed tym jak w końcu zdecydowałam się to zrobić. ^^ 

2. Czujesz już świąteczny nastrój?

Taak, już nie mogę się doczekać świąt! <3 Widząc te wszystkie świąteczne ozdóbki, oczyma wyobraźni widzę jak je kupuje i dekoruję swój pokój. Ostatnio upatrzyłam sobie taką świecącą figurkę bałwanka w Biedronce i chyba ją sobie kupię, bo jest bardzo urocza. :)

 

3. Podaj trzy książki, które poleciłabyś na tegoroczne święta.

Na pewno Harry Potter, bo on mi się ze świętami kojarzy, chyba głównie przez ten gif poniżej xD
Może Girl Online, której akcja rozgrywa się właśnie podczas świąt, i która jest lekka i przyjemna w sam raz na relaks pod kocykiem z kubkiem kakao w zasięgu ręki. :)
A trzecią pozycją jaką tutaj wymienią będzie W śnieżną noc, bo jest to książka, której akcja rozgrywa się w zimie, ale takiej prawdziwej z zaspami, tonami śniegu i tak dalej, a nie tej, którą mamy od ostatnich kilku lat - tydzień lichego śniegu, a potem tylko błoto. ;/

4. Opisz jednym zdaniem swoją biblioteczkę.

Moja biblioteczka to totalny misz masz, z kilkoma książkami, których nie planuje przeczytać w najbliższym czasie, kilkoma perełkami, seriami, których nie dokończyłam, bo brakuje mi ostatnich tomów, zawiera około 60 pozycji i cieszę się, że taką biblioteczkę posiadam. xD

5. Wiążesz swoją przyszłość z książkami?

Szczerze mówiąc to nie mam zielonego pojęcia co robić w przyszłości. Jestem w drugiej liceum, więc wypadałoby się ukierunkować, a ja naprawdę nie wiem co chcę robić. Chciałabym żeby to było coś z angielskim związane, ale nie mam pomysłu na nic konkretnego. Fajnie by było gdybym mogła pracować w miejscu związanym z książkami, ale zobaczę co przyniesie los - na razie niczego nie planuję. A jeśli chodziło ci o to, czy dalej zamierzam nałogowo czytać, to moja odpowiedź brzmi - tak zamierzam! :D

6. Należysz do jakiegoś fandomu?

Nawet do kilku:
  • Potterhead
  • TeenWolfers
  • The 100 (nwm czy istnieje jakaś oficjalna nazwa tego fandomu, a jeśli tak to do tej pory się z nią nie spotkałam.)
  • Tybutka (o Igrzyska Śmierci chodzi jak coś xD)
Ale nigdy nie byłam na żadnym zlocie fanów czy czymś takim. Jednak w przyszłości chciałabym to zmienić.  

7. Wolisz deszcz, czy bezchmurne niebo?

I to i to. Kiedy na polu jest ładnie, świeci słońce, na niebie nie ma żadnej chmurki, to mogę jeździć na rowerze ile tylko się da! Do wieczora! Mogę również wylegiwać się na huśtawce i po prostu robić coś na zewnątrz. Jednak lubię też deszczową pogodę, bo można polatać jak głupek w deszczu, również pojeździć gdzieś na rowerze jak głupek (ale nie polecam zjeżdżania ze stromych gór z zakrętami - wierzcie mi, próbowałam i skończyło się na upadku i kilku zadrapaniach xD), a kiedy jest baardzo, bardzo zimno - to idealny czas na poczytanie czegoś ciekawego. :) 

8. Jaką rolę masz w swojej klasie? (Nie chodzi o samorząd, a o rolę ,,społeczną'' XD)

Ja raczej się nie udzielam w swojej klasie/szkole, nie angażuję się w nic, ale razem z koleżanką mamy największą głupawkę właśnie podczas lekcji, za co kilkakrotnie dostawałyśmy opieprz. xD 

9. Promujesz bloga na innych portalach?

Czasami kiedy odwiedzam inne książkowe blogi podczas pisania komentarzy zostawiam linka do siebie na dole. Ale oprócz tego, to raczej nigdzie się nie promuję.

10. Jak podsumujesz rok 2016? (oczywiście w sensie blogowym, książkowym, ale jeśli chcesz się rozpisać, to pisz śmiało co u ciebie! :)


Zrozumiałam, że muszę wziąść się w garść i zacząć robić coś sensownego ze swoim życiem, bo w sumie stanęłam w miejscu i dopada mnie rutyna. Oprócz super szalonych i niezapomnianych przygód na moim kochanym rowerze w tegoroczne wakacje, nie dzieje się u mnie nic szalonego, ani głupiego z czego mogłabym się pośmiać. W szkole każdy dzień wygląda podobnie, więc chcę to zmienić i jest to moje postanowienie na 2017 rok. Jeśli chodzi o książki, bloga i te sprawy, to nie będę się tutaj rozpisywać, bo planuję zrobić podsumowanie roku w osobnym poście pod koniec grudnia, albo a początku stycznia, więc napiszę w skrócie:
  • przeczytałam całkiem sporo książek (póki co nie podam dokładnej liczby, bo jest jeszcze cały grudzień na czytanie :))
  • z czego tylko kilka naprawdę mocno mnie zachwyciło, a szkoda, bo liczyłam na więcej
  • byłam w kinie na ekranizacji Zanim się pojawiłeś (cudowna książka i film), w którym było dokładnie 7 osób xD
  • a co najważniejsze - w styczniu założyłam bloga  
Reszta już niebawem (brzmi jak koniec jakiegoś filmu xD) 

11. Kiedy ostatni raz zrobiłaś coś po raz pierwszy?

25 listopada po raz pierwszy zjadłam pomelo! xD
-------------------------------

Teraz wypadałoby zadać Wam kilka pytań i kogoś nominować, a więc oto pytania:
1. Co oprócz książek chciałabyś dostać pod choinkę?
2. Czy lubisz zimę? (ale taką prawdziwą, ze śniegiem itp. xD)
3. Idealny film na długie, zimowe wieczory?
4. Z którym bohaterem książkowym najchętniej spędziłabyś tegoroczne święta?
5. Jaką ostatnio książkę kupiłaś, albo dostałaś?
6. Co sądzisz o tym, że świąteczna atmosfera w sklepach pojawia się już w pierwszych dniach listopada?
7. Czego nigdy w życiu byś nie zjadła?
8. Masz jakieś dziwne nawyki (niekoniecznie związane z książkami)?
9. Wolisz sztuczną, czy prawdziwą choinkę? :D
10. Bez czego, albo kogo absolutnie nie wyobrażasz sobie świąt Bożego Narodzenia?
11. A na koniec poproszę o twoją ulubioną świąteczną piosenkę! :)

Nominuję:
Ooo, nawet 11 nominacji wyszło - brawo ja! xD Ode mnie to wszystko, czekam na wasze odpowiedzi, trzymajcie się ciepło i byle do świąt! :*
Udostępnij

19 komentarzy :

  1. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć na pytania w najbliższym czasie (jeśli mi się to uda) 😊.
    A co do pytania o przyszłości z książkami to u mnie wygląda to tak samo, chciałabym robić cos związanego z angielskim, to wiem na pewno,ale nie wiem co dokładnie 😑.
    I jeszcze do pytania o podsumowanie roku zapraszam do mnie (oczywiście nie zmuszał, ale zachęcam) na wyzwanie na koniec roku. Jest osobny post pod zakładką wyzwania, więc jeśli jesteś chętna to proszę ☺.
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, czekam na twoje odpowiedzi. :)
      W moim przypadku (2 liceum) pasowałoby już mniej więcej coś wiedzieć co do przyszłego zawodu, a ja mam kompletną pustkę w głowie. ;/
      Chętnie do ciebie wpadnę i zobaczę co i jak z tym wyzwaniem. xD

      Usuń
  2. Świetne LBA, idalne na święta. Dziękuję za nominację, postaram się w miarę szybko odpowiedzieć na pytania ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w sumie też sama decydowałam o blogu - większość moich znajomych nadal nie wie, że w jakimś stopniu istnieję w siecie xD
    Jezusmarja xD Jak ja nie lubię świąt xDD Te nudne piosenki, Kevin, i sztuczne "Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku, kartki od ciotek, których imion nawet nie znasz xD
    Ty już wiesz, że ja wiem, że ty wiesz xD The 100 <333333 Jedźmy kiedyś na jakiś zlot, coooo? :O
    Tyyyy, to jeszcze jakieś dwa miechy i roczek! <3 :D
    Buziaki! :**

    Osobisty ósmy księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to w ogóle nikt nie wie o tym, że ja cokolwiek piszę! xD I w sumie to póki co nie zamierzam się "ujawniać" xDD
      Ale jak to? Święta są cudowne! <33
      Baardzo chętnie, jak tylko będzie jakiś zlot organizowany - jedziemy od razu! :D
      Pozdrowionka! :*

      Usuń
  4. I jak pomelo? Smakowało? Ja je uwielbiam, ale nigdy nie chcę mi się obierać ;P
    Dziękuję za nominację :D Na pewno odpowiem w styczniu :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, w sumie to tak średnio mi smakowało xD Ale lubię próbować nowe rzeczy, więc jak miałam okazję to spróbowałam :D
      Proszę i czekam na twoje odpowiedzi! :)

      Usuń
  5. Dostałaś świetne pytania! Wiem, o jakim bałwanku mówisz, bo sama mam go u siebie :P Harry Potter jest idealny na święta, uwielbiam te sceny w filmach <3 A W śnieżną noc jest najlepszym zbiorem opowiadań świątecznych, jaki do tej pory czytałam, pierwsze opowiadanie jest moim ulubionym <3
    Twoja biblioteczka brzmi świetnie ;) Kurczę, ja sama nie pamiętam, kiedy ostatnio robiłam coś nowego :/

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wczoraj uprosiłam rodziców żeby mi go kupili - jest prześliczny! <33
      Ja czytałam "W śnieżną noc" dokładnie w środku wakacji, więc nie miałam takiego klimatu świąteczno-zimowego xD Ale książka jest idealna na tą porę. ^^
      Dziękuję, ja też trochę myślałam nad tym pytaniem kiedy robiłam coś nowego i na szczęście uratowało mnie pomelo! :D

      Usuń
  6. Ja również czuję już Święta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, tak długo myślałaś nad założeniem bloga? xD Hmmmmmm, u mnie ten pomysł pojawił się w głowie nagle, potem przez parę dni coś tam niby o tym myślałam, aż nadszedł dzień, kiedy zaczęłam się nad tym poważnie zastanawiać i nie wahałam się nad założeniem xD
    TEŻ CHCĘ ŚWIĘTA!!!!
    ŚWIĘTA
    ŚWIĘTA
    ŚWIĘTA
    ŚWIĘTA
    ŚWIĘTA
    Uwielbiam <3
    Ja jestem w klasie maturalnej, a nie wiem, co chcę robić w przyszłości :')
    Byle do świąt, dokładnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo trochę czasu nad tym myślałam xD Ja wgl niezdecydowana osoba jestem xD
      Hahah - spontaniczne decyzje są najlepsze! xD
      Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta! <33 xDD
      Oooo, no powiem ci, że mnie przebiłaś w tej kwestii. xD
      Byle do świąt! <3

      Usuń
  8. i jak? pomelo smakowało? ja bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... w sumie to tak średnio mi smakowało, wole zdecydowanie słodsze owoce. :)

      Usuń
  9. Ciekawe odpowiedzi :)

    Pozdrawiam oraz zapraszam.

    http://secretsofbooks.blogspot.com/2016/12/kod-kathy-reichs-i-brendan-reichs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ja też czuję "klimata" świąt :D Dziś nie zdążę, ani jutro, ale w piątek na bank będę robić ozdoby świąteczne, nie mogę się doczekać <3
    Jaki śliczny gif z Harry'ego! Wychodzi na to, że jestem blogerem starej daty, bo nie mam pojęcia czym jest fandom xDDDDDDDD

    Dzięki za nominację, jednak nie robię tagów na blogu (choć niedługo mam zamiar stworzyć swój), więc na Twoje pytania odpowiem tutaj :D

    1. Co oprócz książek chciałabyś dostać pod choinkę?

    Książki mi wystarczą, absolutnie xD Chociaż mogłyby się przydarzyć też jakieś słodycze, kocham czekoladę <3

    2. Czy lubisz zimę? (ale taką prawdziwą, ze śniegiem itp. xD)

    Uwielbiam <3 Wtedy mogę sobie siedzieć w ciepłym domku, pod kocykiem z książką, obok choineczka, o BOŻE! Kocham <3

    3. Idealny film na długie, zimowe wieczory?

    Hmmm... Na to pytanie ciężko mi odpowiedzieć, bo ja kurcze oglądam głównie horrory, wiec sama rozumiesz, one się chyba nie bardzo nadają na długie zimowe wieczory xD Najlepsza jest książka!

    4. Z którym bohaterem książkowym najchętniej spędziłabyś tegoroczne święta?

    Z Jace'em Herondale'em - huehuehuehueheuheuehuehuehuehueheuheuheu <3

    5. Jaką ostatnio książkę kupiłaś, albo dostałaś?

    Ostatnio kupiłam Dary anioła w sierpniu bodajże, ale dostałam kilka książek, a to od wydawnictw, a to od księgarni, a to konkurs jakiś wygrałam, a nawet dostałam paczuchę od jednego z moich czytelników <3

    6. Co sądzisz o tym, że świąteczna atmosfera w sklepach pojawia się już w pierwszych dniach listopada?

    Dostaję kur*icy serca. Aż mnie nosi jak widzę "Wesołych świat" w listopadzie. Nie będę się więcej na ten temat wypowiadać, bo nerwicy dostanę.

    7. Czego nigdy w życiu byś nie zjadła?

    Nienawidzę anyżu, ale tak skrajnie, mdli mnie na sam zapach...
    Ale w życiu nie zjadłabym hmmm... chyba mózgu, strasznie mnie to obrzydza xd

    8. Masz jakieś dziwne nawyki (niekoniecznie związane z książkami)?

    O matko, tak! Zawsze sprawdzam miliard razy czy mam ustawiony budzik na rano. Sprawdzam, póki mój facet się nie wkurzy i nie zabierze mi telefonu xD
    Lubię też jeść zupę przy czytaniu i przeważnie nie czytam serii po kolei xD

    9. Wolisz sztuczną, czy prawdziwą choinkę? :D

    Zdecydowani sztuczną. Nie sypie się, nie kłuje i jest na kilka lat. Bez sensu jest dla mnie wycinanie drzew, żeby sobie postawić je w domu na parę dni...

    10. Bez czego, albo kogo absolutnie nie wyobrażasz sobie świąt Bożego Narodzenia?

    Bez choinki! No i oczywiście bez rodziny :)

    11. A na koniec poproszę o twoją ulubioną świąteczną piosenkę! :)

    Nienawidzę świątecznych piosenek. Z całego serca. Głównie dlatego, że muszę się z nimi męczyć już od listopada i przed świętami już mi się ulewa...
    Bardzo lubię dźwięk dzwonków :)

    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.