sobota, 3 grudnia 2016

Podsumowanie listopada + stosik


Czy wy też nie możecie uwierzyć w to, że za 4 tygodnie koniec roku? Zleciało piernikiem - dopiero co zakładałam bloga, a za niedługo od tego wydarzenia minie okrąglutki roczek. Szok! xD W listopadzie nie działo się u mnie nic niezwykłego, ale zleciał nie wiadomo kiedy. Zdecydowanie za szybko! :')
Pod względem książkowym nie był to mój najlepszy miesiąc, ale zawsze mogło być gorzej. Przeczytałam 5 i pół książki, a były to:
  • Piąta fala. Ostatnia gwiazda
  • Calder. Narodziny odwagi
  • Eden. Nowy początek
  • Kiedy odszedłeś
  • Rozkaz zagłady
  • większa połowa Szklanego tronu
Najlepsze książki listopada to zdecydowanie Ostatnia gwiazda i Rozkaz zagłady - genialny koniec i początek dwóch świetnych serii, które polecam wam jeśli jeszcze ich nie czytaliście (mowa o Piątej fali i Więźniu Labiryntu :)). Czytałam obie te pozycje z zapartym tchem i nie mogłam się doczekać co będzie dalej, więc przewracałam kartki jak wariatka. xD

Pozostałe książki były bardzo dobre i wciągające, więc nie narzekam na jakość przeczytanych pozycji, bo na żadnej się nie zawiodłam.

Jeśli chodzi o blogowe statystyki to:
  • liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu to 1810, za co bardzo wam dziękuję ;*
  • wybiła mi okrągła liczba 60 wśród obserwatorów <3
  • zostałam dwa razy nominowana do LBA, z czego na jedną nominację zdążyłam odpowiedzieć (LBA po raz trzeci na blogu! :))
  • pojawiło się 5 postów z czego 3 recenzje:
  1. Dwór cierni i róż, 
  2. W ramionach gwiazd,
  3. Calder. Narodziny odwagi
  • łącznie na blogu zostawiliście 761 komentarzy <3
Jestem bardzo zadowolona ze statystyk w listopadzie i jeszcze raz bardzo wam dziękuję za każdy komentarz i wejście na bloga. Teraz przejdę już do najmilszej części posta - stosika!


Wiem, że nie wszystkie tytuły widać dokładnie, ale spodobało mi się to zdjęcie na tyle, że postanowiłam mimo wszystko je wstawić (i udało mi się kupić tego słodkiego bałwanka, o którym pisałam w LBA! ^,^). A więc zaczynając od lewego stosika:
  • Porwana pieśniarka - kupiłam ją za około 26 zł w księgarni internetowej dadada (normalnie tyle bym nie dała, ale powyżej 25 zł dwie książki wymienione niżej kosztowały mnie jedynie 5 zł każda więc się opłacało), kusiły mnie pozytywne opinie, więc nie myślałam długo nad jej kupnem (chociaż zastanawiałam się też nad Szklanym tronem, ale ostatecznie trolle zwyciężyły! xD)
  • Pojedynek - kupiony za 5 zł w księgarni dadada, ostatnio zrobiło się głośniej wokół tej trylogii ze względu na to, że trzeci tom ma nie doczekać się wydania w Polsce, więc może już co nieco o tej książce słyszeliście - opis brzmi ciekawie, więc za niedługo się za nią zabiorę
  • Zdrada - j.w.
  • Skaza + urocza kartka z zajączkiem - wygrana w konkursie u Magdy, za co serdecznie dziękuję, bardzo mnie ciekawi ta książka, a kartka jest cudowna! :)
  • Rozkaz zagłady - wypożyczony z biblioteki szkolnej, pisałam już o nim wyżej więc wiecie że baaardzo mi się spodobał i pewnie za niedługo pojawi się jego recenzja
  • Angelfall. Penryn i kres dni - przeczytałam poprzednie dwa tomy, więc od razu chciałam się zabrać za ten, ale nijak nie mogę się za niego zabrać i póki co leży tylko na półce - muszę wreszcie to przeczytać! :) Wypożyczony z biblioteki szkolnej

Z prawego stosiku wszystkie książki są wypożyczone z biblioteki miejskiej:

  • Piąta fala.Ostatnia gwiazda - o niej też już wspomniałam wyżej, recenzja pewnie wkrótce się pojawi, ale musicie wiedzieć, że książka jest GENIALNA!
  • Bez winy - wypożyczyłam ją dzisiaj, ale postanowiłam dołożyć do stosiku. Do tej pory przeczytałam Calder i Eden tej samej autorki, które spodobały mi się  na tyle, aby wypożyczyć jeszcze jakąś książkę , którą napisała, więc mój wybór padł na Baz winy.
  • Syrena - słyszałam o niej już od jakiegoś czasu, a że napisała ją Kira Cass, której Rywalki (oprócz czwartej części) bardzo mi się podobały, postanowiłam ją wypożyczyć.
  • Szklany miecz - czyli kontynuacja Czerwonej królowej, którą musiałam przeczytać ze względu na to, że pierwszy tom bardzo mi się podobał. Książka już przeczytana, teraz pozostaje mi tylko napisać jej recenzję. :) Powiem wam, że była trochę słabsza od poprzedniczki, ale mimo to - bardzo mi się spodobała. (ale Mare była superirytująca -,-)
  • Ugly love - moja mama ją wypożyczyła, ale może i ja ją przeczytam, chociaż trochę się zraziłam do Colleen Hoover po Maybe someday, które wszyscy chwalili, a mnie średnio się spodobało
  • To skomplikowane. Julie - wypożyczyłam ją, bo nie chciałam wyjść z pustymi rękami z biblioteki, ale opis mnie jakoś nie przekonuje, okładka niezbyt mi się podoba i przywodzi mi na myśl płytką młodzieżówkę, ale pożyjemy, zobaczymy - może jednak się skuszę i ją przeczytam. :D
I tak prezentuje się cały mój stosik, szkoda tylko, że większość książek jest z bibliotek, a nie należy do mnie, ale i tak jest dobrze! :D Pochwalcie się waszymi zdobyczami i wynikami z listopada, a ja żegnam się z wami i pamiętajcie - zostało tylko 21 dni do Wigilii i świąt! Byle do świąt! :D
Udostępnij

27 komentarzy :

  1. Przepiękny stosik i zdjęcie również! "Pojedynek" ogromnie Ci polecam, mnie książka bardzo się spodobała i naprawdę szkoda, że wydawnictwo nie chce wydać trzeciego tomu. "Syrena" to bardzo przyjemna, acz lekka i mało wymagająca lektura. Osobiście wolę serię "Selekcja", ale tę książkę także miło się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a "Pojedynek" już zaczęłam czytać, póki co jest okej, ale liczę na to, że akcja jeszcze bardziej się rozwinie.
      Syrena zapowiada się na lekką i przyjemną lekturę, idealną na wieczór z kakao i kocykiem :)

      Usuń
  2. Nie czytałam chyba żadnej z tych książek, więc mam sporo do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nadrabiaj! :) W szczególności polecam Ci Piątą falę i Więźnia Labiryntu. :)

      Usuń
  3. Większa połowa xDDDDD
    Tylko 21 dni do świąt *o*
    Kurczę, trzeba kupić prezenty
    xDD
    Gratuluję wyniku! ^_^ U mnie 3 książeczki, w tym jedna to lektura :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. >.< oj tam, wiadomo o co chodzi xDD
      Ja kompletnie nie wiem co kupić rodzinie na prezenty ;// Gorzej, że sama nie wiem co chciałabym od nich dostać xD
      Dzięki, dzięki i tobie też gratuluję! ^^ Zawsze lepsze 3 książki niż żadna :)

      Usuń
  4. Mam w planach "Kiedy odszedłeś" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, chociaż irytowała mnie trochę pewna postać. :/

      Usuń
  5. Byle do świąt - idealne hasło na grudzień ;) Gratuluję i zazdroszczę wyniku czytelniczego. Mi udało się przeczytać jedynie trzy książki, z czego dwie cieniutkie :/
    Stosik przepiękny, samo zdjęcie oczywiście też ;) Osobiście mogę Ci z czystym sumieniem polecić „Pojedynek”. Naprawdę ciekawa książka, z dość fajnym nawiązaniem historycznym. Za to osobiście nie przepadam za „Porwaną pieśniarką”. Strasznie wkurzali mnie bohaterowie. Mam nadzieję, że Tobie spodoba się bardziej niż mi ;)
    Jeśli chodzi o „Piątą falę” i „Czerwoną królową” to moja przygoda z tymi seriami skończyła się na pierwszych tomach i raczej nie będę ich kontynuować.
    Zaczytanego grudnia!

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah coraz bliżej święta też może być :D
      Dziękuję, zaczęłam już czytać Pojedynek, ale stanęłam prze trzecim rozdziale i póki co nijak nie mogę ruszyć dalej :/
      Szkoda, bo Piąta fala to jedna z moich ulubionych trylogii (a trzeci tom był niesamowity). Czerwona królowa również bardzo mi się podobała, chociaż Mare grubo przesadzała w drugim tomie.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Widzę, że statystyki i ilość książek była bardzo dobra, także gratulacje ;) !
    Pojedynek też mam zamiar przeczytać, już nawet zamówiłam, bo jestem ciekawa czy jest dobra, a do tego ten szum... Może książka w końcu stanie się popularna i wydadzą ten trzeci tom? Miejmy nadzieję :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję. :D
      Może się uda, tym bardziej, że teraz zrobił się szum wokół tej sprawy z trzecim tomem. :) Ja nijak nie mogę ruszyć z kolejnymi rozdziałami, bo stanęłam chyba na trzecim. ;/
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Na półce mam już całą trylogię ,,Więźnia Labiryntu''. Jak ją przeczytam, nie zapomnę od ,,Rozkazie zagłady.''.
    Jestem ciekawa ,,Porwanej Pieśniarki''. Czekam na Twoją recenzję. :)
    Pozdrawiam!
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zabieraj się za czytanie, bo te książki są genialne! <3
      Póki co odłożyłam Porwaną pieśniarkę na półkę, bo zabrałam się za Syrenę, ale postaram się ja przeczytać jeszcze w tym roku. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. "Pojedynek" i "Zdrada" za 5 zł - niezłą promocję upolowałaś ;) Świetne książki. Szkoda, że trzeci tom nie zostanie u nas wydany :(
    W "Ostatnią gwiazdę" niedawno się zaopatrzyłam i trzeba będzie przeczytać, ale prawdopodobnie dopiero w styczniu :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, też sądzę, że promocja była świetna! :)
      Ostatnia gwiazda była najlepszym tomem trylogii, więc baardzo ci ją polecam! :)
      Pozdrawiam! ^^

      Usuń
  9. Wow nie zły wynik! :D
    Powodzenia w grudniu :D
    Powiem ci tak: czytaj jak najszybciej Porwaną Pieśniarkę! :D JEst cudowna :D i Ugly Love też jest boskie :d
    Jejka ja chcem 2 tom Czerwonej królowej :( :D A biblioteka moja jest be i nie ma:( :D
    Boski bałwanek xDD

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam cię do TAGu :D
      http://coraciemnosci.blogspot.com/2016/12/przygotowania-do-swiat-book-tag.html

      Usuń
    2. Dzięki, dzięki xDD
      Okej, okej postaram się skończyć ją w grudniu, ale na razie odłożyłam na półkę, bo za Syrenę się zabrałam xD (wiem - nieładnie xD).
      Moja biblioteka jest superrr! Tylee książek do szkoły zamówili, że byłam w szoku przez tydzień. :D
      Dzięki, też tak sądzę :P
      Dziękuję za nominację! :*

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku i nowych zdobyczy. Tytuły naprawdę świetne ♥ Ostatnio czytałam "Skazę", "Syrenę" i "To skomplikowane. Julie" i wszystkie książki bardzo mi się podobały. Życzę więc miłej lektury ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Syrenę już kończę i naprawdę baardzo mi się spodobała :) A Skazę zamierzam przeczytać w najbliższym czasie. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Oj tam, prawie 6 książek to dużo, ja bym się z takiego wyniku cieszyła. ;) U mnie jak już pewnie wiesz, listopad był strasznie zabiegany, więc na czytanie nie było czasu zupełnie, ale teraz sobie w grudniu nadrabiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie było źle! :D
      Życzę powodzenia w grudniu! :)

      Usuń
  12. Sporo udało Ci się przeczytać w porównaniu do tego co u mnie się działo w tym miesiącu... u mnie panuje teraz mały zastój książkowy i dopiero powoli wracam do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że większość książkoholików miała kiedyś taki książkowy zastój. Ja też nieraz tak mam, że kompletnie nie mam ochoty na czytanie, ale ważne że powoli do tego wracasz! :P

      Usuń
  13. Gratuluję pięknego wyniku i wspaniałych statystyk :D
    O matko! Ten króliczek (czy tam zajaczek) jest taki śliczny ło matko <3
    No powiem Ci, że ostatnio na ten Pojedynek też się tak trochę czaję i myślę, że Feeria jednak się namyślą i wydadzą jednak ten trzeci tom. Głupota kompletna i jeżeli jednak nie zmienią zdania, stracą naprawdę spore grono czytelników ;/
    Zaczytanego miesiąca! :D
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      W sumie to sama nwm czy to króliczek czy zajączek, ale bardziej chyba ten drugi ^^ i też mi się podoba :D
      Noo słabo z tym wyszło, ja niestety utknęłam na początku i nie mogę się wkręcić w tą książkę. :/
      Pozdrowionka!

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.