wtorek, 13 grudnia 2016

Przygotowania do świąt book TAG

Ho, ho, ho drodzy książkoholicy! :) Święta już coraz bliżej, dlatego postanowiłam te kilka dni przed Wigilią opublikować ten świetny TAG, do którego zostałam nominowana przez Justynę z bloga Z miłości do książek. Dodam jeszcze, że jest to TAG wymyślony przez Justynę i Kitty, podziwiam Waszą kreatywność, bo wyszło Wam super! :)
Nie ubieram swojej biblioteczki, więc zdjęcia nie będzie, ale za to dekoruję pokój przez wieszanie lampek na karniszu, stawianie różnych świątecznych figurek na stole, mojego nowego bałwanka z Biedronki, którego straaasznie lubię ^^, o i niedawno kupiłam sobie świeczkę zapachową, która kojarzy mi się ze świętami i postawiłam ją przy łóżku. A nad biurkiem na wiszących półkach również mam powieszone lampki i przyklejone: Mikołaja, reniferka i elfa, które sama zrobiłam. ^^
1. PIESKI! <3 dla mnie każdy piesek jest śliczny! i każdego pieska kocham! <33
2. PUZZLE - od niedawna ogarnął mnie szał na układanie puzzli xD
3. ROWER! I wszystkie przygody, które przeżywałam podczas wycieczek rowerowych
4. CHOMIKI! Mam w domu dwa chomiki i są przekochane! <3
5. WYGŁUPIAĆ SIĘ JAK DZIECKO! Drażnią mnie zbyt poważni ludzie -,-
6. ŚWIĘTA! Kto by ich nie kochał? :)
7. SERIALE TEEN WOLF I THE 100 - jeśli jeszcze ich nie oglądaliście to musicie to zmienić!
8. KSIĄŻKI! Bo czytanie jest fajne! xD
(i na 100% jeszcze o czymś zapomniałam, ale niech będzie 8 punktów :D)
Harry Potter i Insygnia śmierci była bardzo, bardzo, bardzo przyjemna i jest to jedna z dwóch moich ulubionych części z całej serii (drugą ulubioną jest Książę Półkrwi).
Kupuję prezenty tylko rodzinie, a oprócz mnie czytać lubi tylko mama (no i ciocia, ale jej kupujemy głównie jakieś rzeczy do jedzenia typu kawa - to akurat do picia, ale mniejsza z tym xDD), a jej raczej kupujemy jakieś inne drobiazgi, chociaż może kupimy jej książkę kucharską? :)
Może książki Camilli Lackberg, które mnie nie interesowały ze względu na to, że to raczej nie moje klimaty, ale moja mama zachęciła mnie do sięgnięcia po nie i w sumie całkiem mi się podobały - były dużo lepsze niż początkowo sądziłam. Mogłabym tutaj również podać Pandorę, po której nie spodziewałam się, że będzie AŻ TAK DOBRA. To chyba jedna z lepszych książek roku.
W Szklanym mieczu wkurzała mnie Mare - była okropnie rozpuszczona i kapryśna, ale jakoś ją przetrawiłam i oprócz niej książka była naprawdę dobra, aż chcę więcej! :)
Ja kocham śnieg! <3 Ale żeby było go więcej niż jest teraz, marzą mi się wielgaśne zaspy, w których można by drążyć tunele, albo tyle śniegu, że dałoby się zrobić jakieś duuuże igloo (swoją drogą - nigdy mi się nie udało zrobić igloo ;/). Śnieg kojarzy mi się przede wszystkim z dobrą zabawą, walką na śnieżki, lataniem i gonieniem jeden drugiego, orzełkami na śniegu, zjeżdżaniem na sankach (bo na nartach nie umiem:/), lepieniem bałwana. Śnieg to przede wszystkim dobra zabawa i mnóstwo frajdy! :)
To jedno z moich ulubionych pytań w tym TAGu! :D Niestety brakuje tu dość sporo moich ulubionych książek, a niektóre są tutaj, bo potrzebowałam ich aby bałwanek wyglądał ładnie xD ale wszystkie książki ze zdjęcia mi się podobały - jedne bardziej, drugie mniej, jednak i tak brakuje tu kilku pozycji. :)
Hmm, może Endgame, bo kupiłam tą książkę w wakacje 2015 roku (chyba :D) i do tej pory nie przeczytałam. >.< Słabo, wiem. xD
CHOINKA I PREZENTY! No i jeszcze dzielenie się opłatkiem, 12 potraw wigilijnych, szopka... Ranyy, już się nie mogę doczekać aż zacznę ubierać choinkę! *.*
Harry Potter zdecydowanie, to była pierwsza książkowa seria, którą pokochałam całym serduchem. Jest to jedna z moich ulubionych historii i wiele mogłam z niej się nauczyć. Podziwiam Rowling za wymyślenie tej historii. Każdą część czytałam minimum dwa razy, a w przyszłości pewnie też nie raz do niej wrócę. :)
Mogłabym znowu tutaj podać Harry'ego, ale nie chcę się powtarzać, więc niech będzie seria Więzień Labiryntu - styl autora jest świetny, a teksty niektórych postaci rozwalają system! xD
Chyba nie spotkałam się jeszcze z taką, chociaż Calder był momentami aż zbyt słodki, jednak nie przeszkadzała mi to w czytaniu tak bardzo, żebym nie mogła dalej czytać. Ooo i to samo w przypadku Syreny.
Obudź się Kopciuszku - nie czytałam tej książki, ale jak tylko zobaczyłam jej okładkę zachwyciłam się nią! Jest taka świąteczno-zimowa i prześliczna! Może się skuszę na tą pozycję, bo okładka jest bardzo zachęcająca:
Nie mam pojęcia co tutaj dać, bo w dzieciństwie nie miałam jakiejś swojej ulubionej kolędy. Ja raczej lubię wszystkie kolędy, może oprócz tych wolniejszych jak np. Lulajże Jezuniu.
Ostatnio jak byłam z rodzicami w Kauflandzie kupiłam trzy opakowania bombek (znaczy się wrzuciłam je do wózka, a tata zapłacił xDD), przystroiłam już pokój i teraz pozostało mi tylko kupić prezenty (kompletnie nie wiem co mam kupić ;//) i ubrać choinkę, ale to dopiero w Wigilię.
Powtarzam się - wiem o tym, ale nie mogę tutaj nie dać mojego ukochanego Harry'ego Pottera! <3 Oprócz niego to jeszcze Igrzyska śmierci, Zanim się pojawiłeś, Więzień Labiryntu...
Mam jeszcze sporo nieprzeczytanych książek z tego roku i z poprzednich lat, więc nie myślę o tym na jaką książkę wyczekuję. Co ma być to będzie! xD
Na pewno barszczyk z uszkami. Oprócz tego jeszcze barszczyk z ziemniakami i suszonymi grzybami czyli popisowe danie mojej babci, które jest przepyszne! <3 Pamiętam, że kiedy chodziłam do podstawówki to mama mojego kolegi z klasy zawsze robiła na Wigilię klasową taką pyszną kapustę z grzybami - była wyśmienita! <3 A za karpiem nie przepadam. xD
To może być nudne, ale dam tutaj oczywiście Harry'ego, który posiadał cudownych przyjaciół i rodzinę (tą prawdziwą - Syriusza, jak i nie - rodzinę Weasley'ów). Pasuje jeszcze Lou z Zanim się pojawiłeś, której tata był zarąbisty! *.*
Nie dam nic z Harry'ego! Chociaż mnie kusi, ale dam Wam coś innego. xD Jednym z moich ulubionych momentów z książki Prawie jak gwiazda rocka, które jeszcze nie pojawiła się w tym TAGu, a którą baaardzo, baaardzo lubię jest uroczystość zorganizowana przez Amber dla jej psiaka, ale więcej nie powiem, bo byłby spoiler. To było tak urocze i wzruszające... :')
1. Rodzina! <3 (ależ ja jestem rodzinną osobą xDD)
2. Kolacja wigilijna
3. Ubieranie choinki! <3
4. Ustawianie prezentów pod choinką i podziwianie ich jeszcze przed rozpakowaniem xD
5. Słuchanie kolęd i świątecznych piosenek
6.Sianko pod obrusem
7. Podobnie jak u Ciebie - karmienie piesków opłatkiem xDD
8. Kolorowych opłatków, które zawsze są u babci, i które jemy jeszcze przed składaniem życzeń xD
9. Rozpakowywania prezentów! :D
10. Śnieg!! A ostatnio ciągle go nie ma :((
11. Picia czerwonego wina i udawania głupoli po nim xDD
12. Lampek, które idealnie oddają świąteczny nastrój! :')
Prawo Mojżesza, które miałam przeczytać w 2016 roku, a nic z tego nie wyszło. Może jeszcze Zanim się pojawiłeś, ale tutaj nie dziwię się wcale, bo ta książka jest naprawdę warta polecenia. <3
Powiem wam szczerze, że oprócz Kevina nie oglądałam żadnego świątecznego filmu. O.O Trzeba to zmienić!Ooo chyba, że Kraina lodu się liczy ^.^ Uznajmy, że tak! :)
Marley i ja - gdzie bohaterem jest piesek Marley, który jest moim ulubionym książkowym zwierzakiem! Też bym chciała mieć takiego Marleya w domu *.*Słyszysz Mikołaju? xD Swoją drogą to baardzo polecam Wam tą książkę - chusteczki (zwłaszcza na koniec) obowiązkowe! A film na podstawie tej książki był jedynym filmem, na którym dosłownie nie mogłam powstrzymać łez i razem z mamą wyłyśmy jak bobry. Nawet na Titanicu tak nie płakałam jak tutaj. Genialna historia - przeczytajcie, albo obejrzyjcie! ^^
Nominuję:
Teraz chciałabym jeszcze raz podziękować za nominację - świetnie się bawiłam przy wykonywaniu tego TAGu i cieszmy się ludzie, bo CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA!! xDD Do napisania! :)
Udostępnij

27 komentarzy :

  1. Dzięki za nominację, postaram się zrobić ten tag w najbliższym czasie! Nawiązując do twojego - szczerze mówiąc, też niespecjalnie przystroiłam swoją biblioteczkę, ale chyba bardzo ładnie wyglądałaby z ozdobami, więc zastanawiam się nad zrobieniem tego :D Ale kurczę! W liście do Mikołaja ustawiłaś książki na 8 miejscu! Jak to tak?!XD Książki to tylko na pierwszym!

    Seeker Of The Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. :)
      Ja mam już dużo ozdób w pokoju, więc nie muszę w sumie przystrajać biblioteczki, bo co za dużo to nie zdrowo.
      Hahah - wszystkie te osiem punktów stawiam na jednym miejscu, tylko kolejność taka mi się napisała. xDD
      Pozdrowionka! :)

      Usuń
  2. Ten tag jest świetny! Dziękuję za nominację! Z chęcią go zrobię, ponieważ i tak chciałam wykonać jakiś świąteczny tag (chyba czytasz mi w myślach XD). A autorki tagu podziwiam za ogromną kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co - czekam na Twoje odpowiedzi! :)
      Hahah zostanę medium - czytam ludziom w myślach. xDD

      Usuń
  3. Aaaa! :D Wszystkie 8 punktów kochanych przez ciebie mogłabym sobie zgarnąć :D Taak samo mam :D pieski są najlepsze <3
    Matko jedyna zaspy ze śniegu ? prawie zamarzłam xD Mi też się iglo nigdy nie udało a byłoby fajnie je mieć :(
    Jezu! Stworzyłaś najpiękniejszego bałwanka jakiego widziałam *-*
    Ani mi nie mów o kupowaniu prezentów :( jestem w czarnej rozpaczy xD jest mega ślisko, a jako ciężarna powinnam uważać i jak tu zrobić narzeczonemu na szybko prezent by do tego piątku wyrobić ? ;( MASAKRA xD
    Aa kolorowe opłatki są najlepsze :D zawsze z wujkiem się o nie bijemy, a jak wygrywam to mi mówi "kolorowe dla zwierzaków, ty zwierzu" xDD także no xDD
    Ooo Kraina lodu jak najbardziej się liczy xD uwielbiam :D ostatnio córce szwagra chciałam Olafa kupić, ale już miała buuu :( :D

    Super że wykonałaś TAG i nominowałaś tyle osób, jestem mega szczęśliwa, dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam na mieście takiego pięknego pieska, że potem cały dzień myślałam o tym jaki był piękny! xD
      Zaspy są super! :D
      Dziękuję, w sumie to jestem zadowolona ze swojego książkowego bałwanka, nie powiem, że nie. :D
      Ja kompletnie nie mam pomysłu na prezenty. ;/ No, faktycznie masz ciężko z tymi prezentami. ^^
      Hahahah też wszyscy nawiązujemy do zwierzaków jak jemy te kolorowe opłatki. xDD O ty zwierzu! xDD
      Olaf najlepszy! Było sobie kupić, skoro córka szwagra już miała :D
      To ja dziękuję za nominację! Świetnie się bawiłam! :)

      Usuń
  4. Świetne odpowiedzi! :) Dziękuję bardzo za nominację.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag i odpowiedzi również.

    http://kana--kana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację! ;*
    Postaram się zrobić ten Tag w najbliższym czasie i mam nadzieję,że się wyrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej zabawy przy robieniu tego TAGu - czekam na Twoje odpowiedzi! :)

      Usuń
  7. Jestem trakcie czytania ,,Więźnia Labiryntu''. Normalnie kocham tę książkę. Teksty bohaterów rzeczywiście potrafią dowalić xd
    Echh, też nie lubię osób zbyt poważnych...
    A i myślałam nad Engame, ale po pewnym czasie zrezygnowałam.
    Kurde, mnie też ostatnio wzięło na układanie puzzli xDDD
    Pozdrawiam! :)
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka jest GENIALNA! A druga część to już wgl powala. <3
      Puzzle rządzą! :P
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Przeraża mnie ten TAG. Tyle pytań! Też zostałam do niego nominowana i muszę w końcu go zrobić :)
    W Wigilię wszystko wyjątkowo dobrze smakuję, ale moją ulubioną wigilijną potrawą są zdecydowanie pierogi z kapustą i grzybami :)
    "Endgame" polecam, chociaż w moim mniemaniu drugi tom jest lepszy od pierwszego :)
    Pozdrawiam ciepło!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo - pytań jest mnóstwo! :D
      Ja ostatnio robiłam pierogi i powiem ci, że nie zachwyciły mnie - miałam co do nich większe oczekiwania. xD
      Muszę to wreszcie przeczytać! :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Hej! ^^
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award; szczegóły na moim na moim blogu:

    http://guide-to-the-world-of-books.blogspot.com/2016/12/liebster-blog-award-1.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej - dziękuję, ale odpowiem chyba dopiero w przyszłym roku. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Ale milusi tag :D
    Ten bałwanek z książek jest cuuuuuuudowny <3 Oszalałam na jego punkcie, też takiego chcę ;<
    Na gwiazdkę sprezentowałam sobie Szklany tron, mam nadzieję, że mi się spodoba, bo zainwestowałam własne, ciężko uciułane pieniądze xD
    Pozdrawiam i zaśnieżonych Świąt życzę! :D
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? ;D
      Hahaha - ulep sobie takiego - świetna zabawa - polecam! :D
      Hahaha to musi Ci sie spodobać! Nie ma bata! xD
      Pozdrawiam! (niestety wszystkie prognozy przewidują ciepłe świta - znowu -,-).

      Usuń
  11. Puzzle sa świetne *.* Ja sama mam w domu jedne świetne, które od dawna chcę ułożyć, ale raczej nic z tego nie wyjdzie, bo pies mi kiedyś kilka z tych puzzli pogryzł ;.;
    Jaki fajny bałwan :D OOO! Widzę tam Piątą falę *.* Uwielbiam tę książkę :D
    Świetny tag :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaah pies - puzzlojad xDD
      Noo ja też uwielbiam Piątą falę - trzecia część była niesamowita! ^,^
      Dziekuję i pozdrowionka!

      Usuń
  12. Książki Camilli Lackberg już od dawna planuję przeczytać, tyle że ciągle odkładam to na później. Może w najbliższym czasie w końcu poczynię jakieś kroki ku tym planom, skoro już mam taką fazę na kryminały ;)
    A Mare nie występowała czasem w "Szklanym Mieczu"? Chyba, że w "Szklanym Tronie" też była taka bohaterka, nie wiem, bo nie czytałam tej drugiej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama je bardzo lubi, a ja przeczytałam do tej pory dwa i też mogę ci je polecić. :)
      Tak, tak Mare występowała w Szklanym mieczu - te dwa tytuły ciągle mi się mylą, ale już wszystko poprawione i dzięki za spostrzegawczość! :)

      Usuń
  13. Dziękuję za nominację na którą już odpowiedziałam, więc zapraszam:)
    Też kocham barszcz z uszkami!*-* Twój bałwanek jest śliczny!<3
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, super dzięki za odpowiedź. :)
      Barszcz z uszkami rządzi! Dziękuję! :D

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.