sobota, 26 marca 2016

Wielkanocny TAG książkowy

(obrazek z google grafika)
Cześć! Z racji tego, że zbliżają się święta Wielkanocne, pomyślałam że fajnie byłoby dodać coś w tematyce świąt na bloga. Dzięki wujkowi Google znalazłam idealny na tą okazję TAG - Wielkanocny TAG książkowy. Bez zbędnego przedłużania - zaczynamy!

 

1. Króliczki - książka, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel):


Ostatnio przeczytałam świetną książkę - Tajemny ogień (recenzja) i już nie mogę się doczekać kolejnego tomu, bo historia Sachy i Tylor była niezwykle interesująca. W wakacje przeczytałam dwa pierwsze tomy Piątej Fali i również z niecierpliwością czekam na trzeci tom.

2. Jajko - książka, która cię zaskoczyła:


Światło między oceanami. Sięgnęłam po nią z nudów i nie oczekiwałam wiele od tej pozycji, ale zaskoczyła mnie pozytywnie, bo koniec końców - ciężko mi się było od niej oderwać, a historia była piękna i wzruszająca.

3. Tropienie jajeczek - książka, którą z trudem (nie)dostałaś w swoje ręce:


Myślę, myślę i wymyśliłam: Lek na śmierć! Z tym, że do tej pory NIE DOSTAŁAM tej książki. Czekam na nią od stycznia i od tego czasu wciąż jestem 3 w kolejce w mojej bibliotece. Dwa poprzednie tomy pokochałam, więc tym bardziej jestem zła o to, że do tej pory nie przeczytałam trzeciego. Jak tak dalej pójdzie to chyba kupię sobie go przez internet.

4. Owieczki - dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz:


W pierwszej klasie podstawówki dostałam nagrodę za wypożyczenie największej ilości książek w szkolnej bibliotece. Jednak żadna z wypożyczonych wtedy książek nie zapadła mi w pamięć. Potem coraz mniej czytałam, ale chyba w czwartej klasie wypożyczyłam sobie Anię z Zielonego Wzgórza, która bardzo mi się spodobała. Nie miałam wtedy pojęcia, że są kolejne części i skończyłam przygodę z Anią na pierwszym tomie. Oprócz tego niewiele czytałam. Jeśli już to były to głównie baśnie i lektury szkolne (szczególnie polubiłam książkę O psie, który jeździł koleją). Nie dopasuję nic do tej kategorii,bo nie mam takiej książki z dzieciństwa, którą nadal uwielbiam.

5. Wiosna - książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku:


Dar Julii i 7 razy dziś (to stare wydanie).


6. Jezus - religijna książka, którą kochasz:

Nie czytam książek o tematyce religijnej, więc nic tutaj nie wymyślę.

7. Zmartwychwstanie - książka od nieżyjącego już autora:



Opowieści z Narni - moja ulubiona lektura w czwartej klasie. Nawet miałam plany żeby przeczytać kolejne tomy, ale jakoś nie wyszło. :'(

8. Koszyczki - książka, która znajduje się aktualnie na twojej liście życzeń:



Tylko jedna? Nie da rady, jest ich dużo więcej. Czas Żniw, Lek na śmierć, Szklany Tron, Klątwa Tygrysa, Angefall, Czerwona królowa, Marsjanin, Obsydian... Przejdę do kolejnej kategorii. :D

9. Cukierki - słodka książka:


Przyszły mi do głowy trzy takie książki: Po drugiej stronie kartki, Love Rosie Eleonora i Park. Wszystkie trzy spodobały mi się (szczególnie Love Rosie) i były wciągające, ciekawe, no i słodkie.

10. Peeps - otaguj kogoś! 

Do wykonania tego TAGu nominuję:
Meredith z bloga Strefa czytania
Silver Moon z bloga Books obsession
I każdego kto chce wykonać ten TAG.

A teraz czas na życzenia! :D


Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę Wam:
uśmiechów bez liku przy wielkanocnym stoliku,
przyjaciół wielu, dużo w portfelu,
dyngusa mokrego i czasu radosnego,
a przede wszystkim szczęścia w miłości i moc radości!
Wesołych Świąt!   
Udostępnij

9 komentarzy :

  1. Uwielbaim ''Opowieści z Narnii'', muszę sobie odświeżyć tę serię kiedyś.
    Muszę także sięgnąć po ''Tajemny ogień''! <3
    Świetny TAG, Silver ma potrójną nominację, niech moc będzie z nią! W blogerkach siła! :D
    Wesołych świąt!
    Całusy,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na część dalszą Tajemnego ognia! <3
    Dzięki za nominację, tag pojawi się z pewnością jutro lub po jutrze :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag :) Jeżeli chodzi o "Opowieści z Narnii" to skończyłam na 3/4 tomie i dalej ruszyć po prostu nie umiem. Próbowałam już paręnaście razy, ale nie umiem przebrnąć. Kompletnie nie trafia w moje gusta i po szybkim czasie zaczęłam się nudzić. Wielka szkoda, ponieważ od dawna uwielbiam świat Narnii (centaury! <3), jednak chyba nie dane mi jest skończyć tej serii.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Opowieści z Narni", mimo że czytałam tylko jeden tom, jednak boję się teraz sięgać po te książki, nie chcę sobie zepsuć opinii. "Szklany tron" musisz koniecznie przeczytać! :)
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ja uwielbiam Anię z Zielonego Wzgórza! Przeczytałam wszystkie tomy :D
    Szklany tron, Angelfall i Obsydian - polecam!! ^_^ To były naprawdę Świetne książki <3
    Dziękuję za nominację i wesołych świąt! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. "Opowieści z Narnii" nie były moją lekturą, ale przeczytałam je w podstawówce dla przyjemności i do dzisiaj mam wielki sentyment do tej serii. "Marsjanin" również góruje na mojej liście książkowych życzeń :)
    Zaksiążkowana

    OdpowiedzUsuń
  7. także kocham opowieści z narnii! :) ♥ miłość z podstawówki
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Opowieści z Narnii, a Ania to już klasyka. Cala seria na regale naprzeciwko mnie :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak "Ania z Zielonego Wzgórza" - cudowna książka :). Również poprzestałam na pierwszym tomie, jakoś dalsze losy Ani nie wydawały mi się równie porywające jak początek historii.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.