środa, 2 marca 2016

Podsumowanie lutego + stosik



Czy Wam też ten czas tak szybko leci, czy tylko ja tak mam? Słowo daję dopiero co pisałam pierwszego posta na tym blogu, a minął już miesiąc od tamtego wydarzenia. No i mamy marzec - jeden z najmniej lubianych przeze mnie miesiący w roku (pomimo tego, że mam w nim imieniny). Z racji tego, że luty się skończył, zapraszam na moje pierwsze podsumowanie czytelnicze na blogu.


W lutym przeczytałam 5 książek. Uważam, że mogło być trochę lepiej, aczkolwiek nie narzekam, bo miałam sporo nauki i dużo czasu na nią poświęcałam (dzięki kochana szkoło :D). W skład szczęśliwego grona przeczytanych lektur wchodzą:
- Elita (326 stron)
- Chłopak nikt (342 strony)
- Jedyna (329 stron)
- Następczyni (359 stron)
- Wyścig śmierci (489 stron)
+ Love Rosie - niecała (347 stron)

W sumie daje to 2192 przeczytanych stron w całym miesiącu i ok 76 stron dziennie. No, no całkiem ładny wynik. :D

Teraz trochę statystyk dotyczących bloga:
Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa, ale również za krytykę, bo dzięki temu wiem co mogę poprawić i jak pisać lepsze recenzje. Nie spodziewałam się aż tak wysokich statystyk po pierwszym miesiącu mojej działalności. Dziękuję! ♥

Teraz czas na drugą część tego posta, czyli - stosik. Nie jest on wielki, ale i tak pragnę się z Wami podzielić moimi zdobyczami książkowymi lutego.


  • Chłopak nikt - zaintrygował mnie opis tej książki, a cena również była bardzo kusząca (7,25 zł - była w zestawie z Altheą i Oliverem, cały zestaw kosztował 14,50 zł) - więc kupiłam ją
  •  Althea i Oliver - książka zakupiona na księgarni internetowej dadada.pl za 7,25 zł
  • Utrata - naczytałam się mnóstwa pozytywnych recenzji na temat tej książki, więc gdy tylko zobaczyłam, że kosztowała 9,87 zł, nie mogłam się oprzeć i dołączyłam ją do zamówienia.
  • Podróże w czasie - absolutny hit cenowy, uwaga, uwaga - 1 grosz! Zapisałam się do newslettera księgarni i w zamian za to mogłam sobie wybrać jedną książkę za 1 grosz. Mój wybór padł właśnie na tą pozycję.
  • Love Rosie - wypożyczona z biblioteki, już dłuższy czas chciałam ją przeczytać i wreszcie mam okazję! *.* Za  niedługo pojawi się recenzja.
  • Gniewna Fala i Wielki Błękit - również z biblioteki, jeszcze nie czytałam tych książek, ale zapowiadają się ciekawie - do tej pory nie miałam styczności z syrenami, więc chętnie zapoznam się z tym tematem.
Tak wygląda moje podsumowanie lutego. Jestem ciekawa jak jest w Waszym przypadku, więc dajcie znać w komentarzach. 

Zaczytanego marca życzę! :)
I niech los Wam sprzyja! :)
Udostępnij

11 komentarzy :

  1. Super wynik :) Trzymam za ciebie kciuki w marcu :) Czekam na recenzje Love Rosie ja niestety przeczytałam tylko połowę
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wynik i gratuluje tylu nowych czytelników! Jak podoba Ci się "Love, Rosie", ponieważ ja wprost kocham tą książkę!
    P.S. Zapraszam na konkurs u mnie na blogu :)

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety u mnie wynik był bardzo słaby, dlatego z marcu muszę wziąć się za robotę :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/03/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku! :)
    Althea i Oliver, chcę tę książkę! :D
    Pozdrawiam ~ Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj no szybko to leci! :D
    Uwielbiam "Chłopak nikt" i "Wyścig śmierci"
    5 książek to ładny wynik. :)
    "Podróże w czasie" chyba coś dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mogę się pochwalić takim wynikiem jak ty. Więc gratulacje.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba tylko ja czytam tak mało :( Utrata jest świetna, niektórzy mówią o niej, że jest to bardzo "słodka" książka, ja tam twierdzę, że nie do końca.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo intryguje mnie "Love Rosie". Słyszałam już o tej książce tak wiele dobrych opinii, że w końcu muszę ją poznać.

    Gratuluję wyników i życzę udanego marca!
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik i piękny stosik!
    Życzę zaczytanego marca :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięć książek to naprawdę świetny wynik! ^_^
    Wspaniały stosik *o*

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.