piątek, 30 września 2016

8 moich ulubionych książkowych chłopaków!

Cześć! Dzisiaj 30 września - Dzień Chłopaka, więc postanowiłam przygotować dla Was coś tematycznego i związanego z tym dniem - panie i panowie, przed wami moi ulubieni książkowi bohaterowie!

Harry Potter


No to jest mój klasyk, który pojawia się w praktycznie wszystkich TAGach, czy rankingach. Harry jest niesamowicie odważny, jest wspaniałym przyjacielem, potrafi oddać życie w imię większego dobra i dla swoich bliskich. Nie poddawał się, szedł naprzód, momentami był zbyt ciekawski, ale w sumie uważam, że wyszło mu to na dobre, był waleczny, mądry, zabawny, no i proszę Was - kogo by nie zauroczył Wybraniec? :) A poza tym - filmowy Harry w ostatnich częściach jest jak najbardziej w moim typie. ^^

Peeta Mellark


Czyli chłopak, którego albo się uwielbia, albo nienawidzi, bo zdania na jego temat są podzielone. Ja należę do tej pierwszej kategorii, bo urzekł mnie swoja prostotą, skromnością, odwagą i duszą nieśmiałego, wrażliwego romantyka. Cały czas chronił Katniss, choć ryzykował tym życie. Był silny, opiekuńczy, no i z pewnością piekł przepyszne ciastka! ^^ Jadłabym. :D

Will Traynor


Moja czerwcowa miłość. Sarkastyczny, uparty i niezwykle denerwujący - oczywiście na początku - mężczyzna z niesamowitymi przygodami na koncie. Żył chwilą, nie przejmował się jutrem i starał się jak najlepiej przeżyć każdy dzień. Robił to co kochał, miał pasję i żył aktywnie, co bardzo mi się podobało. Potrafił być upierdliwy, ale dla osób, które go naprawdę poznały (mam na myśli okres "po"), był wspaniałym przyjacielem, który namawiał ludzi do ruszenia się wreszcie z miejsca i do tego aby zaczęli żyć! Po prostu!

Raffe


Szczerze mówiąc to nawet nie pamiętam jak się nazywał (on w ogóle miał nazwisko? xD), ale ważne jest to jakim był człowiekiem (znaczy się - aniołem :D). Silny, z poczuciem humoru, sarkazmem, potrafił zapewnić bezpieczeństwo Penryn i troszczył się o nią. Mimo to, że miał okazje uciec, albo zabić dziewczynę nie zrobił tego i był jej wiernym towarzyszem. No i prócz tego jest niezwykle seksi! *.*

Augustus Waters


Czyli chłopak, który kocha metafory! :D Opiekuńczy, zabawny, żyje chwilą i nie myśli o tym co przyniesie jutro. Był wspaniałym przyjacielem dla Isaack'a oraz kimś więcej dla Hazel. Zawsze znalazł czas dla innych, spełnił marzenie Hazel, był sarkastyczny i uroczy. Potrafił być romantykiem, był sobą i nie udawał nikogo. Pokazał mi, że każdy dzień potrafi być niezapomniany, trzeba tylko chcieć, a można zrobić wszystko!

Will&Jem

 
Nie widzę ich osobno, dlatego oboje są w jednym punkcie. Serio - zawsze widzę ich we dwoje! To dla mnie przykład przyjaźni idealnej. Obaj byli dżentelmenami, zabawni, troskliwi i opiekuńczy, odważni. Wyobrażam sobie ich z takim słodkim angielskim akcentem, co dodaje im jeszcze więcej uroku. Jeden dla drugiego wskoczyłby w ogień co ogromnie mi zaimponowało. To nie tylko fajne chłopaki, ale przede wszystkim wspaniali przyjaciele, a to rzecz którą w nich bardzo cenię.

Will Treaty


Wow, aż trzech Will'ów mam w tym zestawieniu! o.O Po pierwsze umiał doskonale strzelać z łuku - co ogromnie mnie kręci. xD Oprocz tego był wspaniałym przyjacielem, oddany swoim ludziom. Miał poczucie humoru, był sobą - prostym chłopakiem, który nie szukał sławy. Był odważny, inteligentny, no i świetnie dowodził. Nie porzucał nikogo i spełniał dane słowo. A jego relacje z Haltem były genialne! Bardzo lubię takie więzi między bohaterami. Wspominałam już, że strzela z łuku? xD ^.^

Thomas


Thomas był bardzo dobrym przyjacielem. Nigdy nie porzuciłby bliskiej osoby, w sumie to nawet zupełnie obcej, na śmierć. Był bardzo dobrym przywódcą. Razem z Newt'em oraz Minho tworzył zgrana paczkę. Był inteligentny, zabawny, myślał strategicznie, chociaż czasem zdarzyło mu się popełnić jakieś głupstwo, znajdował potem rozwiązanie sytuacji. A filmowy Thomas jest niesamowicie przystojny! *.* :D

Tak oto doszliśmy na koniec. Zapewne jeszcze wiele chłopaków umknęło mi z głowy, bo jak piszę tego typu posty to całkowicie zapominam o książkach jakie czytałam no i kogo mogłabym tu jeszcze dopisać, więc to nie jedyni bohaterowie, których darzę ogromną sympatią. Pozdrawiam was i miłego weekendu! :)

P.S: Jeśli macie u siebie takie zestawienie - zostawcie linka, chętnie poczytam. :)
Udostępnij

14 komentarzy :

  1. Uwielbiam Harry'ego i Augustusa, ale to zestawienie zdecydowanie wygrywa Will ze "Zwiadowców". Mój sentyment do tej serii jest tak wielki, że mój wybór nie mógłby być inny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie dokończyłam tej serii i jak na razie to stoję w miejscu gdzieś na 9 tomie. :/
      Jednak Willa baardzo lubię. :)

      Usuń
  2. Harry i Augustus <3 dodałabym w swoim zestawieniu oczywiście Marka z Marsjanina i moją dzisiejszą, najnowszą miłość czyli Daniela Danielsa z książki Brittainy C.Cherry. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mark z "Marsjanina" był genialny jeśli chodzi o humor! :D Niestety co do książki to strasznie się na niej zawiodłam. :(
      Pozdrowionka!

      Usuń
  3. Nie wiem jak to wyglądało w książkach, ale mojego serca filmowy Harry nie porwał ^^ Lecz wiem, wiem - książka to ostatecznie książka i pewnie jest 100 razy lepszy :D
    To widzisz - ja jestem w tej drugiej grupie XD Boże jak on mnie denerwował tym swoim: "Umieeeeram! Umieeeeram! - ALE! Katniss, uratuję cię, na pewno. Dam radę!" Takie strasznie sztuczne mi się to wydawało. No, ale niech os sobie będzie z tą Katniss (bo jej też nie lubię XD). Ja zaklepuję Gale'a i nie wtrącamy się im w paradę XD
    Hahahah i to "Jadłabym" na końcu XD Niszczysz system dziewczyno xDDD
    O patrz! Przebiłaś samą siebie! Tak czytam o Willu (<3) i nagle napis: "wspaniałym przyjaciele' - umysł: FRENDZONE! xDDD
    Z jakiej książki jest Raffe? Chętnie go poznam ( ͡° ͜ʖ ͡°) XD
    O Augustusie się nie wypowiem, bo nie dość że i film i książka są mi obce, to raczej byśmy się nie polubili :')
    No mój cie luju <3 Will&Jem <3<3<3 Tak powiem Ci w sekrecie, że tak bardzo nienawidzę Tessy, że zawsze szipuję właśnie Will'a i Jem'a xDD I to jest: Will x Jem = Jill <3<3
    Aaaa! <3 No a Willa Zwiadowcę także znamy i kochamy! <3
    Thomasa znam dobrze tylko z filmów - czytałam 1 część ale strasznie mnie nudziło :(
    BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Harry zachwycił! *.* Książkowy i filmowy był super! xD Taaak, książkowy jest jednak lepszy - przeczytaj, żesz tego Harry'ego, noo! xD
      Nieee Peeta był strasznie słodki i może trochę taki nieporadny, ale robił to dla Katniss. <3 Hahah bierz Gale'a, ja jego nie lubię xD
      Noo, wiem jestem taaaka śmieszna XDD
      Hahaha <33
      Raffe jest z Angelfall, polecam tak przy okazji! Warto go poznać, mówię ci. :D
      A może jednak dasz szansę Augustusowi i jego supermądrym metaforom? xD
      Ja w sumie nawet lubię Tessę i cieszę się, że to się tak, a nie inaczej skończyło. *.*
      Faceci z łukami rządzą! xD <33
      Druga część WL wymiata - daj jej szansę! xD <3 A może i Thomasa polubisz? :D
      Buziaki, dzięki za superdługi komentarz, aż się zarumieniłam! xD :D

      Usuń
  4. Peeta, Will Traynor, Will i Jem, Raffe, Thomas - tych panów znam i w większość lubię.
    Willa Treaty'ego nie kojarzę - z jakiej to książki?
    Jeśli chodzi o Peetę, to ja nigdy nie mogłam się zdecydować czy wolę go od Gaila, bo obydwaj trochę mnie denerwowali.
    Jak skończyłam czytać "Angenfall" to porostu szalałam za Raffem (nie wiem jak to się odmienia)- później trochę mi minęło - ja zazwyczaj tak mam - powzdycham sobie przez parę dni i później zapominam ;P Jedyni bohaterowie, których nadal kocham, pomimo upływu czasu to: Kaladin z "Drogi królów" Sandersona, Elend z trylogii "Ostatnie Imperium" też Sandersona, Darrow z "Red Rising" Browna i... chyba tyle ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Will Treaty jest ze Zwiadowców. :)
      Ja jestem zdecydowanie team Peeta! <3
      Hahah ja też nie bardzo wiem jak się imię Raffe odmienia. xD
      Akurat czytam Red rising i Darrow jest świetny, chociaż książka taka sobie. :)
      Pozdrowionka! :)

      Usuń
  5. Mi by chyba ciężko było robić takie zestawienie. :D Fajnie, że lubisz Peete, też go lubię, a tak mało osób go lubi, wszyscy wolą tego drugiego (jakkolwiek miał na imię).
    Na pewno uwielbiam Thomasa, on jest naprawdę świetny. Co do Willa, to widziałam film i to w dodatku połowę, ale i tak go polubiłam, chociaż pewnie w książce jest lepszy. :D
    Z takich moich najbardziej ulubionych bohaterów jest Eylias z ,,Lato koloru wiśni. ♥
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, może nie będzie tak źle. ^.^
      Ten drugi miał na imię Gale xD
      Will w filmie był świetny, a w książce jeszcze lepszy ^^ Polecam obejrzeć cały film. <3
      Niestety nie znam tego pana, choć książkę kojarzę. ;)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Pierwszych dwóch uwielbiam, a resztę kojarzę albo kojarzę albo nie znam xD Chętnie wgłębię się w to z jakich są książek :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, następnym razem muszę napisać kto jest z jakiej książki. xD
      Dzięki za komentarz, pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Też mnie w Willu ze Zwiadowców kręci to, że umie strzelać z łuku xDDD Ale strasznie go lubię <3 <3
    I Raffe! Jego uwielbiam <3
    Gdybym ja robiła ranking, to by się tak znaleźli panowie z Sagi Księżycowej i panowie z książek pani Jennifer L. Armentrout - Roth i Daemon :D <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah łucznicy są taaacy sexii *.* xD
      Daemona tak średnio lubię, a nawet nie pamiętam kim był Roth xD ale czytałam tylko pierwszą część to w sumie mogło go tam nie być jeszcze. xD
      Może zrobisz u siebie taki ranking? Chętnie poczytam xD

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.