poniedziałek, 5 września 2016

Podsumowanie sierpnia + stosik

Cześć! :) Wrzesień trwa już w najlepsze, a wraz z nim i szkoła. Nie będę robić niepotrzebnych wstępów, więc po prostu od razu przejdę do podsumowania sierpnia. Zapraszam! ;)


W sierpniu przeczytałam 6 książek, a były to:
Wiem, że mogło być lepiej, ale mimo wszystko i tak cieszę się z tego wyniku, bo starałam się bardzo aktywnie spędzić te wakacje (rowereek *.*), a nie tylko siedzieć i czytać.

Sierpień był bardzo udanym miesiącem jeśli chodzi o bloga, bo:
  •  po pierwsze zmieniłam wygląd! i podoba mi się on dużo, dużo bardziej niż tamten wcześniejszy
  • opublikowałam swoje pierwsze LBA,  (link do LBA), które zdobyło rekordową ilość komentarzy, oraz bardzo dużo wyświetleń
  • opublikowałam aż 9 postów!
  • z czego 5 recenzji
  • pojawił się post Zanim się pojawiłeś film vs książka, który (moim skromnym zdaniem :D), był jednym z najlepiej napisanych przez mnie w całej blogowej karierze :D
  • opublikowałam także spis 5 moich ulubionych książek (link)
  • zyskałam ponad 50 obserwatorów (ranyy, dzięki wielkie <3)
  • oraz prawie 1300 wyświetleń
A teraz najmilsza część tego posta - stosiik! *.*


W sierpniu do mojej biblioteczki przybyło 8 książek, z czego baardzo się cieszę, bo jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się zebrać takiej ilości książek tylko i wyłącznie do mojego użytku (więc te z biblioteki się nie liczą), w jednym miesiącu. Zaczynając od dołu, mamy tutaj:
  • Nieistotne - czyli jedna z trzech wygranych pozycji na jednym z konkursów. Szczerze mówiąc to niezbyt wiele wiem o tej książce, ale chętnie ją do siebie przygarnęłam. A opis spodobał się mojej mamie, więc pewnie niedługo ją przeczyta.
  • Zakaz - druga z trzech pozycji z konkursu, niezbyt mnie do niej ciągnie, ale może kiedyś po nią sięgnę.
  • Złe dziewczyny nie umierają - również z konkursu, jestem bardzo ciekawa tej książki i niedługo po nią sięgnę.
  • Mine - czyli książka jeszcze z lipcowego konkursu, ale przyszła do mnie w sierpniu, więc pokazuje ją w tym stosiku. Okazuje się, że to kontynuacja innej książki, więc póki co nie zamierzam jej czytać, ale chętnie przygarnęłam ją w swoje łapki. :D
  • Pandora - zamówiona na znaku za około 15 zł, przeczytana, bardzo dobra książka, ciekawa oraz wzruszająca. Polecam! ♥
  • Dwór cieni i róż - kupiona za wygrany bon na 30 zł do księgarni Gandalf. Słyszałam o niej masę pochlebnych opinii i mam wrażenie, że w co drugim oglądanym przeze mnie stosiku z sierpnia pojawia się właśnie ona. Za niedługo zabieram się za czytanie! ♥
  • Królowa Tearlingu - j.w. Postanowiłam, że jednej książce będzie smutno, więc zamówiłam sobie dwie. W sumie za dwie pozycje zapłaciłam około 35 zł, więc uważam, że był to dobry interes. Już ją przeczytałam, a recenzje postaram się dodać jakoś na dniach.
  • A road for distance heart - zakup z biedronki (tata płacił, to wzięłam xD), wolałam inna książkę z tego typu, ale niestety nie było, więc wzięłam tą. Szczerze mówiąc to historia jest banalna i płytka jak kałuża po mżawce, ale przyda mi się do nauki angielskiego.
No to by było na tyle w dzisiejszej notce. Dajcie znać jak Wam minął sierpień i jak tam w szkole (u nas już 1 września polonistka zadała lekcje, więc po prostu lodzio miodzio xD human rządzi! -,-). Paa! :)
Udostępnij

8 komentarzy :

  1. Gratuluję tak dobrych statystyk :) Książek przeczytałaś dużo, a wiadomo, nie ma co czytać na przymus. 50 obserwatorów, to naprawdę dużo, także gratuluję!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam powieści post-apokaliptyczne i muszę przyznać, że "Pandora" mnie zachwyciła. Bardzo ciekawe spojrzenie na ten gatunek.
    "Złe dziewczyny nie umierają" troszkę mnie rozczarowały, ale ja spodziewałam się mrocznej i nieco strasznej powieści, a dostałam... hmm... sama nie wiem co, ale nawet nie thriller - raczej lekką młodzieżówkę z wątkami paranormalnymi :/
    Powodzenie we wrześniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ten gatunek, Pandora była świetna! :)
      Za jakiś czas na własnej skórze przekonam się co sądzić o "Złych dziewczynach...", ja też liczę na cos strasznego, więc mam nadzieję, że mimo wszystko książka okaże się dobra.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Wcale nie tak mało przeczytałaś książek przez wakacje ;)
    Sama nie mam się za bardzo czym chwalić, bo wakacje to dla mnie czas aktywnego wypoczynku i czasu na czytanie wygospodarowałam raczej mało.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w wakacje głównie jeździłam na rowerze <3, więc w sumie jestem zadowolona z wyniku. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Calendars are the most important part of every human being life. October Month is coming so that we are sharing here October 2016 Calendar USA at free of cost.

    OdpowiedzUsuń
  5. If you are looking for download or take print out of October Calendar 2016 Templates from this link.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.