sobota, 12 maja 2018

Naprawdę duuuży Book Haul :)



Stwierdziłam, że baaardzo dawno temu pojawił się u mnie jakiś tam stosik. Postanowiłam, że skoro minęło tyle czasu odkąd ostatnio pokazywałam wam moje najnowsze książkowe perełki, to najwyższy czas wziąć się w garść, zrobić parę fotek i pokazać wam co nowego pojawiło się na mojej biblioteczce od tamtej pory. Zaczęłam ściągać te pozycje z półek i stwierdziłam, że jest tego naprawdę sporo, ale jeśli lubicie oglądać stosiki innych moli książkowych, to ten post jest specjalnie dla was! :)


Zacznę od książek, które dostałam na święta Bożego Narodzenia i urodziny ( o rany faktycznie mnóstwo czasu upłynęło od ostatniego stosiku, skoro w maju pokazuję wam książki ze świąt i urodzin, które miałam w październiku :D). Harry Potter i Komnata Tajemnic w wersji ilustrowanej to prezent urodzinowy. Planuję kiedyś zrobić post o tych przepięknych wydaniach Harry'ego Pottera - każdy Potterhead powinien je mieć w swojej kolekcji. *.* Prócz tego moje siostry postawiły na wielką oryginalność, bo na 18 dostałam od nich również... siodełko do roweru, bo moje poprzednie było cholernie niewygodne, a że często i chętnie jeżdżę na rowerze, zazwyczaj bolał mnie od tego siodełka tyłek, więc prezent jak najbardziej praktyczny! :D Więzień Azkabanu i Psiego najlepszego to prezenty świąteczne również od sióstr, a Margo wypożyczyłam ostatnio z biblioteki.


Teraz pozycje, które kupiłam sobie sama:

  • Drugie bicie serca oraz Cud chłopak to pozycje upolowane na nieprzeczytane przy okazji zakupu repetytorium z angielskiego - głupio mi było kupować samo repetytorium, stwierdziłam, że skoro i tak muszę zapłacić za przesyłkę, to dorzucę do zamówienia jeszcze coś ekstra. :D Obie książki już dawno za mną, ich opinie znajdziecie na blogu. :)
  • Strażnicy światła, Diamentowa góra oraz Trzy i pół sekundy kupiłam na promocji po 11 złotych sztuka na Taniej Książce. Trzy i pół sekundy już za mną, ale dwie pozostałe wciąż czekają na swoją kolej. Kiedyś próbowałam przeczytać Strażników światła, ale nijak nie mogłam się wciągnąć i odłożyłam czytanie na później.
  • Lustrzany świat Melody Black - kupiłam ją za około 10 złotych w empiku, szczerze mówiąc nawet nie pamiętam czy czasem jej już nie pokazywałam, bo kupiłam ją naprawdę dawno temu. I dalej czeka na przeczytanie. :D


  • Replika, Arkadia i Tysiąc pięter to pozycje kupione na znaku na promocji (jestem łowczynią książkowych promocji :D) za około 35 złotych. Nie przeczytałam jeszcze ani jednej - zaczęłam kiedyś Arkadię, ale styl autorki strasznie mi się nie podobał i ciężko mi było przebrnąć przez początkowe strony, więc dałam sobie spokój - może jeszcze kiedyś wrócę do tej historii. Replika zaciekawiła mnie tym, że z tego co się zorientowałam w jednej książce są dwie historie i można ją czytać od tyłu z perspektywy innej postaci. W najbliższym czasie planuję zabrać się za Tysiąc pięter, bo opis zapowiada ciekawą lekturę i już się jej nie mogę doczekać. :)
  • Wszystko to co wyjątkowe, Heaven, Paragraf 5 oraz Serce ze szkła to efekty zakupów na składnicy księgarskiej, gdzie książki kosztują dosłownie grosze, ale niestety ciężko tam upolować coś ciekawego - jednak warto zajrzeć raz na jakiś czas czy czasem nie ma w promocji jakiejś perełki. Kiedyś była Królowa cieni za około 15 złotych, więc cena była naprawdę atrakcyjna.


Teraz czas na egzemplarze od wydawnictw. Na powyższym zdjęciu są pozycje, które dostałam od wydawnictwa Jaguar:
  • Powiedz wreszcie prawdę
  • Pocałunek zdrajcy
  • Ten pierwszy rok
  • Nieskończone światy Jane
  • Milion światów z Tobą
  • Fandom
  • Słowa w ciemnym błękicie
  • Narzeczona księcia
Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii o tych książkach, to znajdują się on na blogu.  ;)


Tutaj mamy recenzencki misz masz:
  • Nerve od Dolnośląskiego, którą dostałam już dość dawno temu i nie pamiętam czy nie pojawiła się w jakiś stosiku - świetna i oryginalna historia, planuję obejrzeć film na jej podstawie.
  • Surogatka od wydawnictwa Burda Książki - bardzo chętnie przeczytam inne książki tej autorki, bo ta była genialna.
  • Ułamek sekundy i Kształt wody to pozycje od portalu zazyjkultury.pl, o których pisałam zarówno na blogu, jak i na stronie portalu.
  • Dziewczyna, która wróciła i Srebrny łabędź (przypadkowo zaplątało mi się tutaj wyżej wspomniane Psiego najlepszego) to egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Kobiecego - opinie tych książek znajdziecie na blogu. ;)
Uff, to już wszystko, całe 30 książek, które przygarnęłam od czasu ostatniego haul'u. :D Trochę mi się tego nazbierało, część pozycji już za mną, niektóre dopiero przed mną, ale na pewno kiedyś przeczytam (albo przynajmniej się postaram) wszystkie. Czytaliście coś z mojego stosiku? Co ostatnio zasiliło waszą biblioteczkę? Pochwalcie się w komentarzu. ;)
Udostępnij

22 komentarze :

  1. Och zazdroszczę Ci tych ładnych wydań Pottera a dobre wygodne siodełko zawsze najważniejsze. Ja tylko siadam na rower i od razu nie powiem co zaczyna mnie boleć :p ale przyjemność z jazdy wygrywa z brakiem komfortu siedzenia haha replikę polecam bardzo dobra książka. A serce ze szkła - mam wypożyczony któryś Tom tej serii (??) z biblioteki no w każdym razie tej autorki ale inny kolor okładki nwm czy historie są powiązane (?) nerve było super oglądaj film jak naszyciej fajny i lekki chociaż zakończenie zupełnie inne niż w książce :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - wygoda podczas jazdy to podstawa, w czasie jazdy człowiek nawet nie zwraca uwagi na ból tyłka, ale po zejścu z roweru to dopiero zaczyna odczuwać. :D Przeczytałam niedawno Replikę i w sumie sama nie wiem co o niej myśleć. :D
      Z tego co wiem - to są powiązane te książki.
      Muszę obejrzeć jak najszybciej! :D

      Usuń
  2. Jejciu strasznie dużo książek do ciebie dotarło. Jestem w szoku, bo raczej bym tyle nie kupiła lub dostała. Już i tak moja biblioteczka się nie domyka a co dopiero mówić o takim stosie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2018/05/wierzya-ze-im-wiecej-wypocisz-na.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mam miejsca na półkach, więc część książek (te z najbrzydszymi okładkami, albo te które mi się nie podobały) leżą w szafie. :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Srebrny łabędź był dla mnie świetny i nie mogę się doczekać, aż przeczytam kolejny tom :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Większości z tych książek nie czytałam, ale bardzo chcę. :D
    Życzę miłej lektur!
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twojego stosiku mam w domu te ilustrowane wydania Harry'ego i są genialne! Uwielbiam je czytać i oglądać <3 Nie mogę się doczekać kolejnych tomów :D Swoją drogą jestem ciekawa jak zostanie wydany Zakon Feniksa, bo to dość grubiutki tom :) Przypuszczam, że w dwóch częściach :)
    Pozdrawiam cieplutko! :* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko Kamień Filozoficzny w tym wydaniu i będę szczęśliwa. :D Przepiękne są ilustracje w tych ksiązkach - kawał dobrej roboty.
      W sumie racja mogą wydać w dwóch częściach - jakby mieli wszystko zrobić w jednej to można by zabić taką cegłą. ^^
      Pozdrawiam również! :)

      Usuń
  6. Swietny i bardzoo duży stosik :)

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ile książek! Czytaj te które czekają - może akurat mnie do nich przekonasz, bo prawie żadnej nie znam :D
    Ja aktualnie czekam na książki, bo urodziny się zbliżają a półka czeka :)
    Zapraszam na Booktour
    https://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2018/05/zapisy-na-booktour-z-pucked.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha - tak jest! :D
      Ooo no to przypuszczam, że w niedługim czasie się półka zapełni. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Kocham oglądać takie stosiki, więc jak stwierdziłaś ten post jest idealny dla molików, w tym i dla mnie :)
    ,,Psiego najlepszego'' czytałam, ale jakoś mnie nie zachwyciło. A ,,Margo" pamiętam, że mi się podobała, ale niestety z fabuły już mało pamiętam...
    ,,Tysiąc pięter" i ,,Pocałunek zdrajcy" bardzo, ale to bardzo chcę przeczytać :D
    ,,Nerve" czytałam i jest super, a film moim zdaniem mam mało wspólnego z książką ;) Ale też bardzo mi się podobał.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to bardzo lubię. :)
      Mnie zachwyca wszystko co tylko ma związek z pieskami. :D Margo była wyjątkowo porąbana. :D
      Teraz mam najdłuższe wakacje w życiu, więc mam dużo czasu na oglądanie filmów - mam nadzieję, że szybko obejrzę Nerve. ^^
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Z ogromną przyjemnością przeczytałabym te wszystkie książki! Chyba mamy podobne gusta czytelnicze :) Ja niestety mam ogromne braki jeżeli chodzi o książkowe nowości, więc Twoja biblioteczka byłaby dla mnie rajem ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za piękności! Nie czytałam żadnej książki z tego stosu, ale kilka mam w planie - szczególnie "Słowa w ciemnym błękicie", Cud chłopaka", Tysiąc pięter".
    Zazdroszczę zdobyczy! Życzę Ci udanej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przeczytać "Cud chłopaka"! Genialna książka! <3
      Dziękuję i pozdrawiam. :)

      Usuń
  11. Uwielbiam oglądać stosiki nowych książek! Ja marzę o tych wydaniach Harrego Pottera <3 Chyba wreszcie pora zacząć tworzyć tę kolekcję :)
    Buziaki, Book Pleasure

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :D O tak - są przepiękne <3
      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.