poniedziałek, 21 maja 2018

Zabić Sarai - rewelacyjna historia, z genialnym wątkiem miłosnym!

Meksyk, baron narkotykowy, niewola, śmierć, niebezpieczeństwo, młoda dziewczyna, płatny zabójca, ucieczka... Brzmi zachęcająco? O tym właśnie opowiada książka Zabić Sarai - historia, która wciągnie was bez reszty!
Sarai od 14 roku życia mieszka z Javier'em - baronem narkotykowym. Jest jego ulubienicą, dlatego ma dużo lżej niż inne dziewczyny, jednakże nie chce już dłużej tak żyć. Po 9 latach planuje ucieczkę. Kiedy do domu Javiera przybywa Amerykanin - Victor, który jest płatnym zabójcą, Sarai postanawia wykorzystać, być może jedyną szansę ucieczki i ukrywa się w jego samochodzie. Victor od lat zabija ludzi - czerpie z tego olbrzymie korzyści majątkowe, jest bezlitosny i zawsze doprowadza swoje zlecenia do końca, jednak kiedy Sarai błaga go o pomoc w ucieczce, chłopak czuje wewnętrzne rozdarcie - pragnie pomóc dziewczynie, ale jest to wbrew jego morderczej naturze. Czy Sarai wróci do domu? Jaka więź narodzi się między nią, a Victorem? Czy rodzące się między nimi uczucie ma szansę przetrwać? 
"Zabić Sarai" to książka, która od razu zaintrygowała mnie swoim opisem i mroczną okładką. Młoda dziewczyna, baron narkotykowy, niewola i wykorzystywanie seksualne młodych kobiet, śmierć, ucieczka, a do tego jeszcze płatny zabójca, który przez przypadek poznaje główną bohaterkę w niecodziennej okoliczności. Powieść pani Redmerski zachwyciła mnie i wciągnęła już od pierwszych stron. To historia pełna mroku, zła i śmierci, ale również opowieść o zakazanym uczuciu, walce z samym sobą oraz dziewczynie, która pragnie normalności. Koniecznie musicie ją przeczytać.
Sarai w wieku czternastu lat została "własnością" Javiera - człowieka okrutnego, bezwzględnego i wpływowego. Nie wiadomo dlaczego, ale spodobała się mu na tyle, że traktował ją nieco lepiej od innych dziewczyn mieszkających w jego domu. Główna bohaterka przeżyła olbrzymią traumę, która pozostawiła ślady w jej osobowości na całe życie. Pomimo młodego wieku często stykała się ze śmiercią, bólem. Dziewczyna jest postacią zdeterminowaną, odważną i trochę lekkomyślną, ale za wszelką cenę dąży do obranego celu. Victor natomiast to płatny zabójca, który nie zawaha się przed niczym aby wykonać poleconą mu misję. Jest bardzo dobrze wyszkolony i nie popełnia błędów, każda jego misja zaplanowana jest z najmniejszymi szczegółami. Chłopak jest bezlitosny, tajemniczy, wydawać by się mogło, że nie ma żadnych skrupułów. Jednak mimo swej mrocznej natury, nie jest w stanie odmówić Sarai pomocy. Wkrótce połączy ich niebezpieczna więź, która zarówno dla dziewczyny, jak i dla Victora może skończyć się tragedią. Uczucie jakie powoli rozwijało się między tą dwójką było zdecydowanie najlepszym aspektem tej powieści, a autorka w mistrzowski i co najważniejsze niewymuszony sposób opisywała rozwijającą się relację tej dwójki. Wątek miłosny w książce jest jednym z najlepszych z jakimi do tej pory miałam do czynienia. Wielki plus dla pani Redmerski za umiejętność stopniowego budowania napięcia między bohaterami i naturalnie rodzące się między nimi uczucie. Rzadko kiedy tak bardzo podoba mi się wątek miłosny jak w przypadku "Zabić Sarai".

Powieść przepełniona jest akcją. Bez przerwy coś się dzieje i nie ma miejsca na nudę. Powiedziałabym, że jest to książka przeznaczona dla nieco starszych czytelników, ze względu na sceny erotyczne czy też sceny przemocy. Skoro jesteśmy przy erotycznych wątkach to muszę wspomnieć, że zostały opisane w sposób subtelny i nie były one niesmaczne, co jest kolejnym plusem książki. Historia Sarai oraz Victora bardzo wciąga - przeczytałam ją w dwa dni i ciężko mi było się od niej oderwać. Autorka ma bardzo lekkie i przyjemne pióro, jej powieść czyta się bardzo szybko, więc jest idealna na wieczór z kocykiem, kubkiem herbaty i książką. Zakończenie jest intrygujące - czytelnik chce się dowiedzieć co będzie dalej, jak potoczą się losy bohaterów. 
Już nie mogę się doczekać aż zabiorę się za drugi tom. "Zabić Sarai" to porywająca, zaskakująca i niesamowita historia z genialnie poprowadzonym wątkiem miłosnym i pędzącą na łeb, na szyją akcją. Nie sposób nudzić się przy tej powieści. Pokochacie głównych bohaterów - Sarai i Victor to postacie bardzo wyraziście wykreowane, ze swoimi niepowtarzalnymi cechami charakteru. Jeśli szukacie książki, od której nie będziecie się mogli oderwać, która okaże się nieprzewidywalna i wciągająca to musicie zabrać się za "Zabić Sarai". Serdecznie wam polecam.
Za egzemplarz dziękuję zazyjkultury.pl!

Udostępnij

22 komentarze :

  1. Zachęciłaś mnie! Nie sądziłam, że ta książka jest aż tak dobra :) w dodatku świetne zdjęcia :) książka prezentuje się na nich wyjątkowo dobrze.

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! :) Dziękuję i zachęcam do przeczytania. ;)

      Usuń
  2. Słyszałam, że ta książka po prostu wstrząsa człowiekiem. Ciężko jest wyobrazić sobie taką sytuację w Polsce, ale choć to straszne, to sytuacje rodem z tej powieści naprawdę się zdarzają, wprawdzie daleko od nas, ale i tak ciarki przechodzą człowieka po plecach, jak słyszy o czymś takim. Wprost nie do uwierzenia...

    Pozdrawiam,
    Iza Heavy books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstrząsa, szokuje, zaskakuje - po prostu trzeba ją przeczytać i na własnej skórze doświadczyć tych emocji - naprawdę warto.
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Boże koniecznie muszę przeczytać tę książka mam na nią przeokromna ochotę!!! Cieszy mnie twoja bardzo przychylna recenzja tej pozycji bo od lektury właśnie tego oczekuje - dużo emocji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz w takim razie jak najszybciej po nią sięgnąć! :D

      Usuń
  4. Na pewno ją przeczyta, bo wiele osób bardzo ją poleca :D Jestem też ciekawa ekranizacji :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - bardzo chętnie bym obejrzała film na podstawie tej książki. ;)

      Usuń
  5. Myślę o tej książce już od tylu dni i naprawdę coraz mocniej pragnę ją przeczytać! Ma w sobie jakąś siłę przyciągania. A dobry romans to coś czego potrzebuję w książce!
    Serdecznie pozdrawiam
    www.zmoraczytelnicza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj wątek miłosny jest rewelacyjnie opisany, warto przeczytać - polecam mocno. ;)

      Usuń
  6. Z niecierpliwością czekam na kolejny tom, bo już stęskniłam się za Victorem :)
    .bookinoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja, bardzo dobrze się ją czyta... Myślę, że ksiązka musi być również dobra :)
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/caa-przyjemnosc-po-mojej-stronie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo i zapewniam że książkę czyta się jeszcze lepiej niż moją recenzję. :D Bez dwóch zdań tak jest xD

      Usuń
  8. Och, tym razem nie jest to moja dziedzina, nie odnalazłabym się w tej historii
    Super, że tobie się podobało!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  9. Fabuła mnie zainteresowała. Lubię takie brutalne książki :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabić sarai to rewelacyjna książka, którą kocham całym sercem! Ja również nie mogę się doczekać, aż dostanę do rąk 2 tom! A jak wejdzie serial to będzie chyba cały tydzień świętować! Kocham!
    Buziaki :**
    Wika z Książki według Wiktorii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany tak! <3 To będziemy świętować razem! :)
      Pozdrowionka! :D

      Usuń
  11. Niedawno czytałam i nawet mi się podobała. Wątek romantyczny faktycznie dobry, ale przeszkadzało mi to, że Victor tak nagle przekonał się do Sarai, a konkretnie to, że autorka nie uargumentowała tego. Chciał jej się pozbyć, bo mu zawadzała, ale czemu zmienił decyzję? Z jednej strony ta zamknięta natura Viktora była pociągająca, ale w niektórych przypadkach nie działała ona na korzyść historii, bo trudno było zrozumieć jego postępowanie. W każdym razie książka mi się podobała i również czekam na kontynuację. Zastanawia mnie tylko czemu ta seria ma aż 7 tomów. Trochę mnie to zniechęca, bo nie sądzę, aby ta historia była na tyle rozbudowana, aby ciągnąć ją tak długo. Ale może się mylę i autorka wyciśnie z niej co najlepsze :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie Sarai miała w sobie coś co spodobało się Victorowi, zaintrygowała go i poczuł, że nie jest zwykłą dziewczyną, dlatego próbował ją chronić, a jej charakter przekonał go do niej.
      O kurczę, nie wiedziałam, że ma aż tyle tomów. No nie powiem zaskoczyłaś mnie. :D Miejmy nadzieję, że autorka utrzyma poziom w kolejnych częściach.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Ja z niecierpliwością oczekuję na kolejną cześć tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.