piątek, 21 października 2016

Harry Potter Characters Book TAG

Dzisiaj przychodzę do Was z drugim Potter'owym TAGiem, który wypatrzyłam na Książkowni, i który ogromnie mi się spodobał. Zapraszam!

1. Harry Potter - bohater powszechnie znany i rozpoznawalny w swoim świecie

 

Mark Watney z książki Marsjanin. Cały świat znał tego człowieka, ponieważ był on jedyną istotą ludzką żyjącą na Marsie. No i trudno takiego nie znać! ;D

2. Hermiona Granger - bohater, którego fascynuje nauka


Astrid Ellison z serii Gone, która była też nazywana Genialną Astrid. Myślę, że wiele tłumaczyć nie trzeba, przezwisko mówi samo przez siebie - była genialna! Aczkolwiek trochę irytująca. -.-

3. Ron Weasley - bohater z wielodzietnej rodziny


America Singer (nie pamiętam dokładnie czy tak miała na nazwisko, jeśli nie, poprawcie mnie w komentarzach :D), pochodziła z wielodzietnej rodziny. Było ich chyba pięcioro, chociaż w sumie to nie jestem pewna w 100%, ale taak, przyjmijmy że tak właśnie było. xD

4. Fred i George Weasley - bohater, który lubi się wygłupiać


Minho z Więźnia Labiryntu oraz Kenji z Dotyku Julii. Mówiąc o nich zawsze wyobrażam ich sobie z sarkastycznym uśmieszkiem na ustach. Byli dowcipni i chyba lubili wygłupy. (chociaż i tak nikt nie pobije bliźniaków! :D)

5. Severus Snape - zły bohater, który okazał się dobry


Tutaj pojawi się spoiler dotyczący Igrzysk Śmierci, a więc jeśli chcecie poznać moją odpowieź to mprzeciągnijcie myszką po tym pustym polu, które zaraz się pojawi xD A stawiam tutaj na Plutarha, który udawał że współpracuje dzielnie z prezydentem i tworzy zabójczą arenę, a tak naprawdę od pierwszego spotkania z Kotną dawał jej wskazówki dotyczące areny i koniec końców pomógł jej z niej uciec. Dobra koniec spoileru! ;)

6. Artur Weasley - bohater, który lubi eksperymentować i ulepszać różne rzeczy


Do głowy przychodzi mi tylko jedna taka postać i jest to Henry z trylogii Diabelskie Maszyny, który bardzo lubił wymyślać nowe rzeczy i prowadzić różne eksperymenty.

7. Lord Voldemort - zły bohater z nieciekawą przeszłością


Adelina z Malfetto, która była czarnym charakterem i w przeszłości popełniła morderstwo, od którego zaczęła się jej historia. I na marginesie - niezbyt ja lubię. -,-

8. Draco Malfoy - bohater, który jest przeświadczony o swojej wyższości nad innymi


Osoba, którą podam do tej kategorii była przeświadczona o swojej wyższości tylko na początku książki (całe szczęście!) i jest to Lilac z książki W ramionach gwiazd, która swoim zachowaniem grała mi na nerwach i miałam ochotę rozszarpać tą dziewczynę przez jej naiwność i sposób w jaki odnosiła się do Tarvera na początku książki.

9. Syriusz Black - bohater, który jest wiernym przyjacielem


Moja odpowiedź będzie może trochę nietypowa, ponieważ wskażę tutaj Marley'a, który był... psem! Uważam, że psy to najwierniejsi i najwspanialsi przyjaciele dla ludzi, a ten akurat psiak był wspaniałym i kochanym przyjacielem, który potrafił pocieszyć, rozbawić i wzruszyć. Swoją drogą polecam Wam książkę Marley i ja i ostrzegam, że wylejecie na niej morze łez (o ekranizacji nawet nie wspomnę, bo była to najbardziej wzruszająca ekranizacja jaką kiedykolwiek oglądałam i ryczałam przy niej jak bóbr).

10. Peter Pettigrew - bohater zdrajca


Spoiler dotyczący Czerwonej królowej! Maven! Czyli skończony idiota, który okazał się totalną świnią pod koniec książki i zdradził nie tylko Mare, ale także i brata. Koniec spoileru! ;)

11. Albus Dumbledore - bohater, który jest dla innych bohaterów autorytetem


Dawca z książki o tym samym tytule. Każdy mieszkaniec odnosił się do niego z szacunkiem, a dla Jonasza Dawca był nie tylko mentorem i autorytetem, ale również najlepszym przyjacielem.

12. Fleur Delacour - bohaterka, która jest typową kobietą


Isabell z serii Dary Anioła, która swoim strojem i zachowaniem prezentowała prawdziwą kobietę. Jednak kiedy pojawiło się niebezpieczeństwo, potrafiła wysunąć pazurki.

13. Rubeus Hagrid - bohater z niebezpiecznym hobby


Will Traynor z książki Zanim się pojawiłeś przed swoim wypadkiem kochał wszelkie ekstremalne zajęcia. Skakanie na bangee? Skok ze spadochronem? Nurkowanie w oceanie? Szybkie jazdy motorem? Pff, co to dla niego? Ten facet żył pełnią życia, choć jego hobby było niebezpieczne, za nic się tym nie przejmował i żył chwilą. 

14. James i Lily Potter - ulubiona literacka para


Kiedyś już robiłam post, w którym podawałam swoje ulubione pary, więc po prostu łapcie do niego linka (link). Ale żeby było w Potter'owym klimacie to wskażę tutaj parę z tej serii, która powinna być razem i nie potrafię zrozumieć dlaczego tak się nie stało. Mówię tutaj o Harrym i Hermionie, których uwielbiam i nie pojmuję dlaczego oni nie są razem!? (chociaż w mojej wyobraźni właśnie tak jest :D).

I tak oto doszliśmy do końca TAGu. Świetnie się przy nim bawiłam i zachęcam was - zróbcie go u siebie! Tak czuj się nominowany drogi czytelniku! Zabieraj się do roboty i podziel się linkiem do swojej wersji TAGu, chętnie poczytam! Do jutra!
Udostępnij

13 komentarzy :

  1. Nie znam filmu i książki Marley i ja - trzeba nadrobić. ten TAG jak widzę bardzo ciekawy. :)
    Henry i Artur pewnie by się dogadali. Rozmowy o gumowych kaczkach ...
    Marsjanin jest genialny!
    Też uważam że Harry powinien być z Hermioną.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musisz obejrzeć i przeczytać Marleya! Film był najbardziej wzruszającą ekranizacją jaką kiedykolwiek oglądałam i wyłam przy nim jak bóbr! <33
      Ehh, Marsjanin trochę mnie zawiódł, niestety. ;/
      Pozdrowionka! ;)

      Usuń
  2. hahaha, gify mnie rozwaliły. Bardzo ciekawy tag.
    Marley i ja to moje życie, przysięgam.
    Wspomnienie o Willu :((
    smutno mi się zrobiło, bo jestem dopiero co po 2 części Jojo Moyes.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, wczoraj była premiera mojej książki i z tej okazji post :)
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marley jest kochany <33
      Ojej, ja jeszcze nie czytałam drugiej część, ale w najblizszym czasie to zrobię. Ehh, Will <33
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. Mihno <3 A Mavena i tak kocham i mam nadzieję, że się zmieni (ale nie żebym zbytnio w to wierzyła... :D)
    Nie, żebym kojarzyła dużo książek, ale kochana, nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam, widząc, że mój TAG jeszcze krąży w internecie <3 A zrobiłam go... w lipcu zeszłego roku! :) Choć moja definicja "prawdziwej kobiety" była ciut inna w zamyśle... :D I Isabelle pasuje jak najbardziej ogółem, ale nie do końca to miałam na myśli, tworząc tę kategorię :D
    Ale nie uważam, że Harry powinien być z Hermioną :P
    Pozdrawiam! :)
    Biblioteczka ciekawych książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, Maven to frajer xD
      Haha widzisz jaka miła niespodzianka. ;P
      TAG jest wprost genialny, więc musiałam go mieć u siebie! xD
      Szczerze mówiąc, to nie wiedziałam właśnie co dać do tej kategorii, to wzięłam Isabelle, tak pierwszą z brzegu. xD
      Jak to niee? Oni bardzo do siebie pasują! :D
      Pozdrowionka! ;)

      Usuń
  4. Na pewno zrobię go za jakiś czas :D Był świetny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób, chętnie poczytam, bo TAG naprawdę świetny! :)

      Usuń
  5. Weź mi nic o Marsjaninie nie mów! Od dłuższego czasu chcę ją przeczytać, ale oczywiście pieniędzy na nią nie mam! :( Na początku nie zjarzyłam o co z tym spoilerem chodzi i myślałam, że mi się po prostu nie wyświetla, albo zapomniałaś go napisać, ale po chwili uż wiedziałam o co chodzi! #mądraMagda xD
    Jezu! Przeczytałam "z niemiecką przeszłością" zamiast "z nieciekawą" xDDDD
    Maven! Pomimo tego co zrobił to go uwielbiam :D Czemu zawsze muszą mi się podobać ci źli? :/
    Ja tam wolę Hermionę i Rona :P
    Świetny post :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam Marsjanina! :/ Ja baardzo się na niego napaliłam, a tu taki klump. -,-
      Hahahah czasem tak się człowiek zagapi xD
      Wszędzie tylko Niemcy :D
      Dzięki, pozdrowionka! ;P

      Usuń
  6. Nie cierpię Astrid z Gone! Jaka ona była irytująca!!!!
    Też kiedyś robiłam ten TAG, jest fajnyy ^_^ ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, ja na początku nawet ją lubiłam, ale potem zaczęłam się strasznie wszystkiego czepiać, była taka świętoszkowata i ważna, no i ograniczała innych bohaterów.
      Ten TAG jest super-fajny! xD

      Usuń
  7. Tag jest świetny, koniecznie sama muszę taki zrobić, ale łatwe to raczej nie będzie...
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.