niedziela, 16 października 2016

Harry Potter Book TAG

Witajcie Potteromaniacy!
Już za tydzień zostanie wydany Harry Potter i Przeklęte Dziecko, co postanowiłam uczcić organizując ten oto maraton. Przez najbliższe 7 dni, codziennie będzie się pojawiać jeden post związany z Chłopcem, Który Przeżył, a na dobry początek mam dla Was TAG. Tak żebyśmy lepiej poznali swoje Potterowe upodobania. Ostrzegam tych, którzy nie czytali serii, że w tym TAGu pojawiają się spoilery.

1. Ulubiona książkowa część HP?

Mam dwie ulubione - Książę Półkrwi i Insygnia śmierci. Tom szósty lubię przede wszystkim ze względu na to, że poznajemy przeszłość Voldemorta, która była bardzo ciekawa. Poza tym czuć tutaj grozę i zniszczenie jakiego dokonał już Czarny Pan. Bohaterowie są dojrzali i dużo lepiej się z nimi utożsamiam. Natomiast Insygnia to poszukiwanie horkruksów, próby przyjaźni, niezwykłe poświęcenie, walka dobra ze złem - po prostu cudo! *.*

2. Najgorsza książkowa część HP?

Wydaje mi się, że nie ma najgorszej części. Każda wniosła coś istotnego dla całej fabuły i nie chcę żeby którakolwiek część się na mnie obraziła o to, że ją wskazałam, więc to pytanie pozostawiam bez odpowiedzi. xD

3. Ulubiona filmowa część HP?

Insygnia śmierci część druga, za światne efekty specjalne, cudowną muzykę, idealnie zrobioną bitwę o Hogwart, ukazanie tylu emocji... Niezależnie od tego który raz oglądam scenę bitwy o Hogwart, kiedy widzę, jak nauczyciele przygotowują te wszystkie zaklęcia ochronne, jak wszyscy się jednoczą, żeby chronić szkołe, łezka mi się w oku kręci.

4. Najgorsza filmowa część HP?

Tak samo jak w przypadku książek - nie potrafię takiej wskazać.

5. Ulubiony Weasley?

Oczywiście Ron! Jego poczucie humoru, szalone pomysły i styl bycia przebijają nawet bliźniaków.

6. Ulubiona postać żeńska?

Hermiona i Luna. Hermionę polubiłam od samego początku, chociaż muszę przyznać, że czasami mogłaby być bardziej wyluzowana. Luna to taki promyczek wśród całej ekipy. Pomysłowa, spontaniczna i oryginalna, a przy tym oddana swoim przyjaciołom.

7. Ulubiona postać męska?

Raczej nie będę oryginalna - Harry Potter! Którego podobnie jak i Hermionę pokochałam już od pierwszych stron Kamienia filozoficznego.

8. Ulubiony czarny charakter?

Nie lubię czarnych charakterów, więc nie wskażę tutaj nikogo. Na myśl o Voldemorcie i o tym ile krzywd dokonał wraz ze swoimi śmierciożercami, mam ochotę użyć Avada Kedavry.

9. Ulubiony profesor?

McGonagall, Lupin oraz Dumbledore - bo każdy z nich był odważny, chronił swoich uczniów i miał gadane xD

10. Wolałabyś:

a) umyć Snape'owi włosy, czy b) słuchać przechwałek Lokharta przez caly dzień?

Wybieram opcję b, bo zbliżanie się do Snape'a mogłoby grozić utratą życia lub zdrowia. xD A przecież mogłabym tylko udawać że słucham szanownego profesora Lokharta, prawda? :)

11. Wolałabyś

a) wyzwać do walki Bellatrix w dobry humorze, czy b) rozwścieczoną Molly?

Chyba opcja a, chociaż najchętniej nie skorzystałabym z żadnej.

12. Wolałabyś

a) przyjechać do Hogwartu Hogwart's Expressem, czy b) latającym samochodem?

 Bez wątpienia samochodem! To by dopiero była przygoda! (Gorzej z lądowaniem xD).

13. Wolałabyś

a) pocałować Voldemorta, czy b) uraczyć Umbridge kąpielą z bąbelkami?

Wybieram opcję b, bo na samą myśl o pocałunku z Voldziem przechodzi mnie dreszcz obrzydzenia. A podczas takiej kąpieli mogłabym coś dorzucić do wanny... Hmm, lecę do Freda i Georga! :D

14. Wolałabyś

a) dosiąć Hipogryfa, czy b) przelecieć się na Błyskawicy?

Hipogryf! Kocham zwierzęta, a latanie na Hipogryfie byłoby spełnieniem moich marzeń!

15. Jaki byłby twój patronus?

Piesek! Z racji tego, że kocham te zwierzątka! *.* Ooo ewentualnie chomik! xD

16. Które z trzech insygniów śmierci wybrałabyś?

Bez wątpienia Pelerynę Niewidkę - daje tyyle możliwości. Można zrobić komuś kawał, albo kogoś nastraszyć, albo zrobić coś niecnego osobie za którą się nie przepada... Buahahaha! (złowieszczy śmiech) xD

17. Na jakiej pozycji grałabyś w Quidditcha?

Ze sportem mi nie po drodze (no chyba, że z jazdą na rowerze, badmintonem lub ping-pongiem), więc najbardziej przydatna byłabym na trybunach, gdzie kibicowałabym do ochrypnięcia. :D

18. Do którego domu w Hogwarcie najprawdopodobniej byś należała?

Czuję się Gryfonką i myślę, że Tiara mogłaby mnie tam przydzielić.

19. Który przedmiot najbardziej by ci się podobał?

Obrona przed czarną magią, a najlepiej to z profesorem Lupinem. :)

20. Którego zaklęcia chciałabyś się koniecznie nauczyć?

Expecto patronum, byłoby fajne, bo chciałabym mieć swojego patronusa. Oprócz tego to może jeszcze Accio, bo jestem leniwa i często nie chce mi się po coś iść, a Accio rozwiązałoby te problemy. xD

21. Które zwierzątko wzięłabyś ze sobą do Hogwartu?

A mogę kilka? Jeśli tak to wszystkie moje pieski i chomika! <3 (i tak oto Hogwart zmienia się w zoo :D).

22. Z jaką postacią z Hogwartu zaprzyjaźniłabyś się najszybciej?

Moze z Hermioną, bo obie lubimy książki, albo z Ronem i Harry'm, bo tak jak oni lubię robić różne głupie rzeczy. xD 

23. Ulubiony Huncwot?

Łapa i Lunatyk <3

24. Jeśli mógłbyś wskrzesić jednego bohatera, który by to był?

Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, bo jest ilka takich postaci i nie wybiorę z nich tej jednej. Na pewno byliby to Snape, Zgredek i Fred.

25. Insygnia śmierci czy Horkruksy?

Insygnia, chociaż poszukiwanie Horkruksów było ciekawsze.

26. Ulubiony parring w HP?

Harry i Hermiona! Ja się pytam dlaczego oni nie są razem?!

(zawsze kiedy oglądam Insygnia Śmierci mam wrażenie, że pod koniec tego ich tańca, pocałują się, też tak macie? <3)

To tyle! Wszyscy Potteromaniacy - czujcie się nominowani do wykonania TAGu, z chęcią dowiem się o Waszych upodobaniach na temat Harry'ego. A tymczasem, żegnam się z Wami i do jutra!
Udostępnij

11 komentarzy :

  1. Świetny tag :) Mam go na oku już trochę czasu, ale chcę go dopiero zrobić jak zrecenzuję cały cykl HP a to zajmie mi trochę czasu :) Z niecierpliwością wyczekuję kolejnych postów o Harry'm :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już go wykonasz to podeślij linka, chętnie poczytam twoje odpowiedzi. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Jak tylko przeczytam wszystkie części HP na pewno chętnie wykonam ten Tag :D
    Pozdrawiam WiktoriaCzytaRazemZWami

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyyyle Harry'ego, a ja niestety nie przepadam za tą serią. ;/ Jakoś to nie moje klimaty, nie przebrnęłam przez pierwszy tom. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie przypadł Ci do gustu. Jak dla mnie to jedna z najlepszych książek. :)

      Usuń
  4. Też nie potrafię wybrać najgorszej książki, czy filmu. ;p
    Ja wolę chyba jednak bardziej bliźniaków od Rona. ;)
    Sport też nie dla mnie. XD

    joolsandherbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy ze sobą coś wspólnego xD
      Noo, oprócz Rona ;)
      Pozdrawiam! :P

      Usuń
  5. OMGGGG, pocałować Voldemorta?! FUJJJJJJJJJJ!!!!!!!
    Moją ulubioną filmową częścią HP jest Czara ognia <3 A książkową Zakon Feniksa :P (chociaż nie przeczytałam jeszcze ostatniej części xD)
    I uwielbiam Lunę <3
    Jak ja bym się chciała przelecieć na hipogryfie!
    A zaklęcie Accio... xDDDDD Kurczę, ja je często używam xDDDD Jestem leniwym człowiekiem, a jak pomyślę, że jest takie zaklęcie, to muszę je chociaż wypowiedzieć, a może akurat coś się stanie... :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha też sobie tego nie wyobrażam xD
      Ooo, to musisz przeczytać ostatnią część - była genialna! <33
      Luna jest świetna! <3
      Hahah ja ostatnio miałam remont i tak patrzę na jedną ścianę, na której była jeszcze stara farba i tworzyła taki prostokąt, trochę jak drzwi i tak mówię "Alohomora!", może akurat coś by się otwarło? xDD Ale niestety nic się nie wydarzyło :'(

      Usuń
  6. Harry Potter to coś, z czego się nie wyrasta. Odświeża milion razy za każdym razem zastanawia "jak to koniec".
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.