sobota, 2 lipca 2016

Podsumowanie czerwca

Witam wszystkich w pierwszym wakacyjnym podsumowaniu miesiąca na moim blogu! Wakacje ruszyły pełną parą, mam co do nich wielkie plany, ale co z nich wyjdzie - nie wiadomo. Teraz jednak chciałabym zaprosić Was na kolejne podsumowanie mojego czytelniczego miesiąca, który wypadł całkiem nieźle, zważywszy na to, że czerwiec był trochę zabieganym miesiącem za względu na poprawianie ocen, a co za tym idzie większą ilość nauki. Bez zbędnego przedłużania - zapraszam do rozwinięcia! :)
 
                                                                                   (obrazek z google grafika)


W czerwcu przeczytałam 6 książek i większą połowę siódmej:
  • Lek na śmierć (338 stron)
  • Zagrożeni (382 strony)
  • Zbuntowani (437 stron)
  • Biała róża (320 stron)
  • Obsydian (390 stron)
  • Cztery (301 stron)
  • + Zanim się pojawiłeś (niecała - 304 strony)
W sumie daje mi to 2172 strony czyli około 72 strony dziennie. Jestem zadowolona z mojego czytelniczego wyniku, chociaż zawiodłam się na Zagrożonych i Obsydianie.

Jeśli chodzi o blog i te sprawy, to:
  • w czerwcu opublikowałam 7 postów
  • liczba obserwatorów wynosi teraz 35 (dziękuję <3)
  • pojawił się kolejny post z cyklu Różności - Ja tutaj rządzę!
  • liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu wynosiła około 570
I to by było na tyle, stosik pojawi się w osobnym poście, bo w czerwcu na moich półkach pojawiło się aż 11 nowych pozycji, dlatego uznałam, że zasługują na osobną notkę. :) Życzę Wam wspaniałych wakacji i do kolejnego postu! :)
Udostępnij

12 komentarzy :

  1. Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego lipca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku, ja przeczytałam w czerwcu siedem książek :)
    Udanych wakacji:D
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja też gratuluję twojego wyniku.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. W takim razie ja też gratuluję twojego wyniku.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Bardzo dobry wynik :) Gratuluję, życzę Ci udanego lipca i oczywiście czekam na stosik :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a stosik już niedługo się pojawi. ^.^

      Usuń
  4. Świetny wynik, tak dalej trzymaj! ;)
    Zapraszam do mnie na podsumowanie czerwca http://bookowe-love.blogspot.com/2016/07/podsumowanie-czerwca.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku, uzyskałam bardzo podobny :)
    Życzę zaczytanych wakacji i pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ładny wynik :) Czytałam "Obsydian", "Cztery" i "Zagrożonych" i wszystkie trzy bardzo lubię. A "Lek na śmierć" i "Zbuntowanych" mam w planach na ten miesiąc ^^.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.