poniedziałek, 4 lipca 2016

Stosik czerwcowy!

Uwaga, uwaga, uwaga! Za moment przedstawię państwu moje książkowe zdobycze w minionym miesiącu - czerwcu! Jesteście gotowi na tak wielką dawkę emocji? W taki razie zapraszam do rozwinięcia! :)

 

Przed Wami wyżej wspomniany stosik. Przejdę do prezentowania widocznych na zdjęciu książek:
  • Maybe someday - czyli pozycja z biblioteki, na którą dużo wcześniej miałam ochotę, ale teraz kiedy już leży na mojej półce nijak nie mogę się za nią zabrać :(
  • Oddam ci słońce - czyli efekt promocji na znaku. Bardzo chciałam przeczytać tą książkę, a kiedy tylko zobaczyłam, że kosztuje 14 zł, wzięłam ją bez zastanowienia.
  • Morze potworów - czyli drugi tom z serii o Percy'm Jackson'ie , którą zaczęłam czytać w zeszłe wakacje i stanęłam na pierwszym tomie. Wiem jednak, że książka była lekka i przyjemna - w sam raz na letnie upały (których mam już dosyć -,-)
  • Trzynaście powodów - czyli książka z jedną z najbrzydszych okładek w historii, wypożyczyłam ją z biblioteki, bo kiedyś już coś o niej słyszałam, a nawinęła mi się pod rękę, więc wzięłam. Mam nadzieję, że treść będzie dużo lepsza niż okładka.
  • Cztery - również z biblioteki, zaproponowała mi ją pani bibliotekarka, a ja oczywiście nie odmówiłam. Przeczytałam ją już i miło mi było znów powrócić do tamtego świata, bliżej poznać Tobias'a i przypomnieć sobie pewne elementy fabuły, ale jej recenzji raczej nie zrobię.
  • Królestwo łabędzi - i hipnotyzująca okładka, która przyciągnęła mnie do tej pozycji, wypożyczona z biblioteki. Nawet zaczęłam ją już czytać, ale po pierwszym rozdziale odłożyłam ją na półkę, bo zabrałam się za cudowne Zanim się pojawiłeś.
  • Obsydian - trochę się zawiodłam na tej książce, bo polowałam na nią już od dawna, w końcu wypożyczyłam ją sobie z biblioteki. Planuję zrobić jej recenzję, więc poznacie moją opinię wkrótce.
  • W ramionach gwiazd - słyszałam już o niej, ale nie czytałam opinii, ani nawet opisu tej książki. Dopiero kiedy zobaczyłam cenę (13,90) na znaku zainteresowałam się jej treścią i zamówiłam ją sobie. Wydaje się bardzo ciekawą lekturą i planuję ją przeczytać w wakacje.
  • Grimm City. Wilk! - czyli moja wygrana w konkursie ♥ Już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam.
  • Alicja królowa zombi - dwa poprzednie tomy podobały mi się, więc kiedy tylko zobaczyłam w bibliotece trzeci, nie zastanawiałam się długo i zabrałam go do domu. Wtedy za jednym razem wypożyczyłam pięć książek i nie miałam na nie siatki, więc niosłam je w ręce, a miny przechodniów - bezcenne! ^.^
  • Zanim się pojawiłeś - czyli absolutna perełka, którą już kończę czytać, kupiona na znaku za około 20 zł, tak wspaniała, że zasłużyła na centralne miejsce w stosiku, z cudowną okładką (Sam *.*) i niesamowitą treścią. Absolutny hit czerwcowych zakupów książkowych. 
Tak prezentuje się mój czerwcowy stosik. A co przywędrowało do Was w minionym miesiącu? Koniecznie pochwalcie się w komentarzach! Zaczytanych wakacji! :)     
Udostępnij

14 komentarzy :

  1. ,,Grimm City. Wilk" również trafiło do mnie w czerwcu. Piękny stos! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie obie musimy się za to zabrać. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetny stos. U mnie to "Maybe someday" stoi na honorowym miejscu na półce bo totalnie skradła moje serce :). Ale "Zanim się pojawiłeś" stoi tuż obok, tylko w innym wydaniu ;).
    W czerwcu moja biblioteczka powiększyła się tylko o dwie książki, jednak długo wyczekiwane - "Gregor i tajemne znaki" oraz "Duma i uprzedzenie", której przeczytanie już od dawna mnie kusiło.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę równie udanego stosiku w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi osobiście dużo bardziej podoba się to wydanie "Zanim się pojawiłeś".
      Ważne że podobają ci się książki które nabyłaś w czerwcu, ilość nie jest tak istotna. :)
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. "Trzynaście powodów" nie za bardzo mi się podobało, za to "Maybe Someday" oraz "Oddam ci słońce" uwielbiam :D
    "Zanim się pojawiłeś" i "W ramionach gwiazd" też bardzo dobrze się czytało :)
    Życzę Ci przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać lektury "W ramionach gwiazd" i "Oddam Ci słońce".
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uwielbiam "Maybe someday" - najwspanialsza historia miłosna jaką kiedykolwiek czytałam. Chociaż "Zanim się pojawiłeś" też jest cudowne! :)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mnie odpycha od tej książki, ale w końcu ją przeczytam. ^.^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Top jest dopiero stos! :D
    Maybe someday ostatnio czytałam i podobało mi się, ale bez jakiegoś szalu :) Cztery był bardzo przyjemnym dodatkiem do serii :D Może to nic odkrywczego, ale... mnie się podobała :D
    A ja Lux uwielbiam <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie Obsydian tak średnio zachwycił, był ok, ale bez szału. xD
      Właśnie czytam Maybe someday i jak na razie całkiem nieźle się zapowiada.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Super stosik :) Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam "Zanim się pojawiłeś" i "Morze potworów". A mam w dalekich planach przeczytać "Maybe someday", "Cztery", "Oddam Ci słońce" i "W ramionach gwiazd". Nie wiem cz czytać serię Lux. Słyszałam o niej raczej pozytywne opinie, jednak jeszcze się waham.
    W czerwcu zakupiłam dużo książek: dwie pierwsze części trylogii z komisarzem Forstem Remigiusza Mroza( już przeczytane i są fantastyczne <3), "Apollo i boskie próby: Ukryta wyrocznia" Ricka Riordana ( już przeczytana i bardzo mi się podobała), "Alive. Żywi"Scott'a Sigler'a, "Big Red Tequila" Ricka Riordana. I to chyba wszystko :D
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim się pojawiłeś jest genialne!
      Widzę, że niezłe zakupy zrobiłaś w czerwcu, w takim razie życzę Ci miłego czytania i pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. "Maybe someday" jest bardzo dobrą powieścią, z resztą to przecież Colleen Hoover :D "Zanim się pojawiłeś" kompletnie mnie rozwaliło emocjonalnie i nadal po trzech tygodniach od przeczytania nie mogę w zupełności dojść do siebie.
    Ach, te promocje na znaku... nie można im się oprzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe someday już za mną i nie powaliło mnie na kolana, niestety. :(
      Ale co do Zanim się pojawiłeś - zgadzam się w 200%. :)
      A promocje na znaku rządzą! :D

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.