środa, 1 czerwca 2016

Podsumowanie maja + stosik

Witam Was w kolejnym podsumowaniu miesiąca! Nie wiem nawet kiedy maj minął. Mam wrażenie, że wczoraj się zaczął. Uważam go za dobry miesiąc, bo przeczytałam naprawdę ciekawe książki, z których lektury jestem zadowolona. Oprócz tego przywędrowało do mnie parę nowych nabytków, więc maj pod względem czytelniczym był jak najbardziej udany. :)

(obrazek z google grafika)

Starałam się nadrabiać blogowe zaległości, które narobiłam sobie jeszcze w kwietniu. Miałam sporo wolnego, z racji matur z czego byłam ogromnie zadowolona (no kto by nie był :P). W ciągu tych 31 dni udało mi się przeczytać naprawdę fajne książki, których listę zamieszczam poniżej:
  • Każdego dnia (256 stron)
  • co, jeśli... (391 stron)
  • Światło, którego nie widać (634 strony)
  • Po drugiej stronie kartki (437 stron)
  • Klejnot (385 stron)
  • Czerwona królowa (478 stron)
Razem daje to 6 książek, 2581 przeczytanych stron i około 83 przeczytanych strony dziennie. Cieszę się z takiego wyniku. W czytaniu nie chodzi o to aby połykać jak najwięcej książek na siłę, ale o to, by czerpać przyjemność z czytania. Książki, które przeczytałam w maju były bardzo dobre, niektóre wręcz rewelacyjne, więc tym bardziej się cieszę z wyników.

Jeśli chodzi o blogowe statystyki, to:
  •   w ostatni miesiącu było 300 wyświetleń,
  •   pojawiło się około 25 komentarzy,
  •   wybiło mi 30 obserwatorów (dzięki wielkie), 
  •  opublikowałam 6 postów  
  •  rozpoczęłam nowy cykl różności a pierwszym postem z tego cyklu były Moje     metody na tanie czytanie
Tak prezentują się statystyki, dzięki wielkie za to, że jesteście za mną. Teraz przejdę do najlepszej części tego podsumowania, czyli do stosika!
 

W stosiku znajdują się:
  • Po drugiej stronie kartki - wypożyczona w bibliotece,
  • Światło, którego nie widać - również z biblioteki,
  • Klejnot - j.w, recenzja ukaże się wkrótce,
  • Czerwona królowa - cudowna historia, Cal jest wspaniały, a książka pochodzi z biblioteki ^.^,
  • Czas Żniw - słyszałam różne opinie na jej temat, ale postanowiłam na własnej skórze przekonać się co o niej myśleć. Kupiłam ją na labotiga.pl za około 20 zł.,
  • Marsjanin - czyli absolutny hit tego stosiku, w przepięknej (nie filmowej) okładce. Kupił mi go tata podczas zakupów w Auchan, po moich dłuuugich namowach. :)
To wszystko na dzisiaj. Dajcie znać jak u Was wypadł maj i czy czytaliście wymienione przeze mnie książki. Zaczytanego czerwca życzę i niech los zawsze Wam sprzyja!      
Udostępnij

9 komentarzy :

  1. daj tacie Marsjanina do przeczytania - po kilku stronach tak się wciągnie, że nie będziesz go musiała namawiać do kolejnych zakupów. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, i czytałam Marsjanina, uwielbiam poczucie humoru Marka <3

      Usuń
    2. Obawiam się że nic z tego - tata nie jest fanem czytania ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczny stosik, uwielbiam je oglądać. :D Wynik także bardzo dobry, kolejne będą jeszcze lepsze. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak widok nowego stosika na półce ^.^
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. "Marsjanin" oraz "Światło, którego nie widać, czyli dwie perełki, które uwielbiam :D
    Wynik bardzo dobry - gratuluję i życzę Ci zaczytanego czerwca!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać lektury Marsjanina. ^.^
      Dziękuję i pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. Wow no to jak na brak czasu sporo książek przeczytałaś. :D Z tego czytałam tylko ,,Czerwoną królową" :)
    Ale stosik zapowiada się imponująco! :D
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.