sobota, 6 maja 2017

Podsumowanie marca i kwietnia, zdobycze nie tylko ksiązkowe + WYNIKI KONKURSU!

Hello! :D
Mamy maj (tak na wypadek gdyby ktoś nie miał kalendarza), a to oznacza, że już coraz bliżej do wakacji! Łapka w górę, kto też się cieszy. :D W kwietniu nie robiłam podsumowania, bo marzec pod względem czytelniczym nie wypadł zbyt dobrze i w sumie nie było sensu podsumowywać tego wszystkiego. xD Ale teraz już wracam do starej tradycji i robie podsumowanie! :D

Co przeczytałam przez te dwa miesiące?
7 książek w dwa miesiące to troche słabo, ale w marcu opuściła mnie wena do czytania, co skutkowało tym, że przeczytałam tylko trzy książki.... W kwietniu było ciut lepiej - przeczytałam cztery pozycje, a początek maja zaczęłam z Czarnym kluczem, który był niesamowity i planuję stworzyć post, w którym bliżej przybliżę wam trylogię o Samotnym Mieście. :)

Co się działo na blogu?

Hmmm... było ciekawie! xD Zorganizowałam swój pierwszy konkurs, którego wyniki na dole, więc wszystkich, którzy brali udział zapraszam do zerknięcia na koniec tego posta. ;) Poza tym pisałam swoją (trochę nieogarniętą) opinię o pięknym i magicznym filmie - koniecznie zobaczcie. ;) Tradycyjnie pojawiło się kilka recenzji, wszystkie macie podlinkowane wyżej przy liście przeczytanych książek, wystarczy kliknąć na tytuł. :) Oprócz tego pojawiły się dwa posty z cyklu Różności, o tym jak (nie)korzystać z internetu, oraz o tym, dlaczego uważam, że jest to nie do końca dobry wynalazek. :)
Poza tym gwałtownie wzrosła liczba obserwatorów (wielkie dzięki ♥) i jest was już teraz aż 126! <33
W kwietniu byliście u mnie aż 4 204 razy! <3

Co nowego trafiło na moje półki (i nie tylko) w ciągu tych dwóch miesięcy?   
Tadaaam! xD
W marcu przybyły do mnie dwie książki - Prawdodziejka oraz Ogień  i woda, które dostałam od wydawnictwa SQN oraz IUVI - dziękuję <3
... a jeszcze w lutym brałam udział w konkursie z Harry'ego Pottera i wyobraźcie sobie jak bardzo się nim cieszyłam - w końcu jakiś fajny konkurs, niezwiązany z przedmiotami szkolnymi! I to jeszcze z Harry'ego <33 No i w marcu były wyniki. Okazało się, że zajęłam pierwsze miejsce (taak - pochwale się, co se będę żałować xD) i szczerze mówiąc liczyłam na książki, a tu - niespodzianka - dali planszówkę! *.* Szkoda tylko, że po angielsku, bo niby rozumiem o co chodzi, ale wiecie - zawsze lepiej mieć instrukcję po polsku. xD
Jak już wyżej wspominałam - w kwietniu byłam w kinie na Pięknej i Bestii. Bardzo spodobały mi się plakaty filmowe, więc stwierdziłam, że zapytam czy mogłabym taki plakat dostać. Okazało się, że nie ma z tym problemu i tak oto do mojego domu trafił nie jeden, a dwa plakaty! xD Teraz tylko problem w tym, że nie bardzo mam miejsce, żeby je zawiesić, więc na najbliższy czas będą stały zrulonowane w kącie. xD Ale ważne, że je mam! :D

Dobra, teraz jeszcze szybciutko coś na co pewnie większość z was czeka - wyniki pomerdanego konkursu, w którym do wygrania była książka "Był sobie pies". Za pomocą strony losowe.pl udało mi się wylosować zwycięzcę, a zostaje nim...

....
Chwila napięcia... xD
....
Osoba z numerkiem 56, czyli....
revqua gratuluję, już piszę do ciebie wiadomość (jeśli nie otrzymam wiadomości zwrotnej w do wtorku, nagroda powędruje do kogoś innego), a pozostałym osobom serdecznie dziękuję za udział, wyczekujcie kolejnego konkursu. :) Do napisania! :)
Udostępnij

29 komentarzy :

  1. Gratuluję wygranej! Co tam, że planszówka po angielsku, ważne że jest! xD :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w kwietniu skończyłam szkołę, więc teoretycznie mam już wakacje.:D
    Gratuluję wygranej w konkursie, gra o Harry'm to świetny prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie gratuluję czytelniczego wyniku a zwycięzcy wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku! Chociaż Harrego nie czytałam, gra wygląda fajnie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Musisz nadrobić zaległości, bo Harry to świetna książka. :)

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej ^^
    Taaaak, wakacje się zbliżają <3
    Super zdobycze trafiły do ciebie, grę też chętnie bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Noo, cieszmy się tym faktem. xD
      Hahah, wbijaj do mnie to pogramy. xD
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Ale świetną rzecz wygrałaś. Świetne podsumowanie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało, nie mało, najważniejsze, że czytasz <3 u mnie też tak słabo w te miesiące. Nie tylko książkami człowieka żyje :)
    Pozdrawiam i zaczytanego maja;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to pozytywne myślenie! :D
      Dokładnie, czasem dobrze jest sobie zrobić przerwę od czytania. :)

      Usuń
  8. Wynik nie jest zły. Trzeba myśleć pozytywnie, bo zawsze mogło być gorzej ;P Wiadomo, że pod koniec roku szkolnego jest więcej obowiązków. Nadrobisz w wakacje :)
    I oczywiście gratuluję zwycięzcy :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - liczy się że w ogóle coś przeczytałam. xD
      Ehh, w wakacje też może być ciężko, bo będę się skupiać na prawie jazdy :D
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. Gratuluje wyników i życzę dalszych sukcesów :). Na wakacjach przeczytasz najwięcej książek

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej a blog świetny! :D

    http://podroozdokrainyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zwycięzcy!
    OMG Cluedo (moja ulubiona planszówka) w wersji z HP - BIERE!
    Muszę to gdzieś dostać. <3
    Mi polowanie na plakaty niestety zwykle nie wychodzi, ale trzeba być cierpliwym. ;)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, wbijaj do mnie, pogramy. xDD
      Kiedyś na pewno się uda. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Nie martw się, nie jest tak źle ;) Ja w te dwa miesiące przeczytałam 8, więc 1 książka różnicy. Rozumiem cię z marcem, bo sama miałam jakiś taki zastój (też przeczytałam wtedy tylko trzy) :/
    Posty o Internecie czytałam i bardzo mi się podobały <3
    Boże! TEŻ CHCĘ TAKIE PLAKATY :O (pomijając fakt, że dalej nie obejrzałam filmu, ale wiem, że go pokocham, ja to po prostu wiem).
    No i ten, gratuluję zwycięzcy :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzec jest dziwny. xD To jedyne sensowne wytłumaczenie. xD
      Ooo - bardzo się cieszę <3
      Hahah na pewno ci się spodoba. :D
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. 7 książek to nie taki zły wynik! Zawsze mogło być gorzej, prawda? hah W tym miesiącu pewnie nadrobisz ;p Gratulacje wygranej w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah pewnie - zawsze mogło być gorzej. :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  14. 7 książek? Jak dla mnie to było by sporo, bo chociaż uwielbiam czytać to dzieje się tyle, że często brakuje mi czasu. W wakacje będę nadrabiać:)
    xoxo
    L.(http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a najgorsze jest to, że ten czas leci jak głupi i na nic go nie starcza. :/
      Powodzenia w nadrabianiu! :D

      Usuń
  15. grałabym :D gratuluję Tobie i zwycięzcy konkursu :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.