czwartek, 21 kwietnia 2016

Space Book TAG

Cześć! Dzisiaj zapraszam Was na świetny, kosmiczny, książkowy TAG. Do zabawy nominowała mnie Milena, a tutaj macie link do jej bloga ----> (klik). Bez zbędnego przedłużania - zaczynajmy!


 1. Słońce - książka z gorącym bohaterem/bohaterką


Tutaj wprost idealnie pasuje mi panna Everdeen z trylogii Igrzyska Śmierci. Jest bardzo odważna, świetnie strzela z łuku, a poza tym (co najważniejsze w przypadku tej kategorii) - igra z ogniem, przez co od razu wpadła mi do głowy.

 

2. Merkury - mała, ale dobra książka

I tutaj mam problem. Zależy jak rozumieć pojęcie "mała książka". Jak dla mnie to taka poniżej 200 stron. Czytam raczej grubsze książki i jedyne co teraz przychodzi mi do głowy to cykl "Dziennik Cwaniaczka", który mi chyba niecałe 200 stron i bardzo mi się podobał. Wiecie - patyczkowate ludziki i te sprawy... :D

3. Wenus - książka z dobrą główną bohaterką

Prawie jak gwiazda rocka i Amber Appleton - dziewczyna, która zawsze stawia innych na pierwszym miejscu, zaraża innych swoim optymizmem, niesie radość i nadzieję. Otaczają ją przeróżni ludzie, którzy wspierają ją w najgorszych momentach. Amber jest bardzo dobrą główną bohaterką. Bez kitu!

 

4. Ziemia - dość duża, ale przyjemna książka

Oczywiście Harry Potter, ale żeby nie było zbyt łatwo, to odpowiem, że Love Rosie. Książka ma ponad 500 stron, ale napisana jest w bardzo oryginalny i przyjemny sposób, przez co szybko się ją czyta. To niesamowita historia o wielkiej przyjaźni, która pomimo próby czasu i rozłąki przetrwała.

5. Mars - książka bliska twojemu sercu

Nie mogłam wybrać tutaj 1 takiej książki, ponieważ mam cztery takie i nie umiem wybrać spośród nich, tą najbliższą swojemu sercu. Są to: "Gwiazd naszych wina", trylogia "Igrzyska śmierci", seria "Harry Potter" i "Prawie jak gwiazda rocka". Każda z nich czegoś mnie nauczyła i każdej z nich coś zawdzięczam, dlatego mają specjalne miejsce w moim serduchu.

6. Jowisz - największa cegła w twojej biblioteczce

 

Moja biblioteczka liczy około 30 książek, bo wolę wypożyczać je z biblioteki i nie są to jakieś opasłe tomiska, ale wydaje mi się, że największą cegłą jest Endgame.

 

7. Saturn - książka nie z tej Ziemi

Igrzyska śmierci, GONE, Harry Potter, Gwiazd naszych wina, Szukając Alaski, Prawie jak gwiazda rocka, Więzień Labiryntu... Przejdźmy dalej. :D
 

8. Uran - niezła książka z niebieską okładką

Powiedziałabym, że Kosogłos, lub Gwiazd naszych wina, ale żeby nie było za dużo Igrzysk i GNW w tym TAGu, dopasuję tutaj Niezbędnik obserwatorów gwiazd, który czytałam w zeszłoroczne wakacje i bardzo mi się podobał.
 

9. Neptun - najdłuższa seria z całej kolekcji 

Jak już wyżej wspominałam - moja kolekcja jest dość skromna i nie mam żadnej serii w całości u siebie na półce. Zazwyczaj są to dwa pierwsze tomy np. Monument 14.

 I tak prezentują się moje odpowiedzi. Nie nominuje nikogo konkretnego, ale zachęcam do zrobienia tego TAGu, a w tej chwili się z wami żegnam i zaczytanego dnia życzę! :) 

Udostępnij

5 komentarzy :

  1. Katniss igrająca z ogniem to zdecydowanie gorąca bohaterka <3
    Super wykonanie tagu!
    Pozdrawiam cieplutko, SilverMoon :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo Quicka, ale faktycznie Amber z "Prawie jak gwiazda rocka" idealnie pasuje do przypisanej kategorii :)
    Świetny TAG i wykonanie. Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w swojej kolekcji nie mam za dużo książek. :D prawie jak gwiazda rocka mam na półce wypożyczone z biblioteki mam nadzieje że mi też się spodoba.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny TAG! ^_^
    Choć Dziennik cwaniaczka to książka dla młodszych czytelników, z chęcią bym sobie to poczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy TAG. Być może zrobię taki TAG u siebie.

    Zapraszam na bloga mojej dziewczyny; milenamilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.